tirsdag 25. september 2012

Måned til måned:

Å gå til fotograf for å ta bilder av utviklingen til barna kan fort bli veldig dyrt. Eg sjølv har vert å tatt bilder av prinsen 2 ganger allerede (1,5år) og det blei ein dyr fornøyelse. Men eg angrer ikkje. Eg er ikkje den som er så veldig flink til å ta bilder, eg eiger verken eit godt kamera eller er flink til å tenke på oppstilling av sønnen min. Så eg er veldig glad i dei proffe og minnerike bildene me har.


Pinterest

Men detta sko eg nå fått til. Det er vel det første året det er mest interresant med måneds bilder. 
Det er da det er størst utvikling og forandring. Så om det skulle bli ein ny anledning så tenke eg at eg vil gjera noko slikt. 


Gullkorn frå barnemunn:
Damene er mykere i hjørnene enn det mennene er. (Pia 6 år)
Hvis du går en tur og hjernen faller ut, så finner vi ikke veien hjem, for
da klarer vi ikke å tenke klart lenger. (Caroline 6 år)










post signature

2 kommentarer:

  1. Det er jo veldig kjekkt å ha Fotografbilder,eg har ikkje tatt til ho minste og no er ho over 4:)angrer på det men kanskje ikkje for seint enda:)
    Å ta bilder sjølv er ein kunst,lærer heile tida men kunne godt tenkt meg et fotokurs så eg kunne lært å tatt sikkelig bilder og alt:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ser du har 3 søte jenter så ikkje løye om du ikkje har til ho minste for det er vel mest stas med den første å få gjort alt slags!? Ser jo sjølv at det blir veldig dyrt om eg skal ha mange barn om eg skal gå til fotograf i einå. Snart er det fotografering i barnehagen så om me er heldige så blir det nokon brukande der som julekort osv.
    Ønske deg ein så god dag som overhode mulig Lillian:)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)