mandag 10. september 2012

Pyramidekort:

Ein ny gut er blitt vårt nyaste nabomedlem så då måtte eg sjølvklart laga eit kort til prinsen.
Eg prøvde meg på eit pyramidekort, sta som eg er så sko eg prøva å få det til uten å bruka den kjekke malen til scraphaugen, det resulterte i at det tok mykje lengre tid der eg måtte heile tida klippe det til for at eg skulle kunne bretta det samen.
Så er du lur så bruker du malen eg har lagt til, forstørr i den strørrelsen du vil ha.

"Lokket" til pyramiden blei heller ingen suksess da distressen min var tørket opp og eg fikk kún ut pitte små mengder av den.

Mal:
Malen har eg funne på scraphaugen sine sider.


God ny uke ønske eg deg
post signature

2 kommentarer:

  1. Så fint kort! Heldige liten prins som får det! Kjempekoselig å få kort som det ligge arbeid og omtanke bak :)

    SvarSlett
  2. Heisann Fru Eikje:)
    Kjekt du synest at kortet var fint, var ikkje heilt 100% fornøgd sjølv, men det er jaffal heima laga og som du sa det er koselig å få eit kort som det ligger omtanke bak.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)