torsdag 13. september 2012

Stuå vår i room sketcher:

Som eg har lovet tidligare så skulle eg legga ut bilder av det eg har tegna i room sketcher, har tatt si tid, mykje anna å gjera for tida. Men nå er det gjort, ville ha med detaljer osv. 
Ein treng ikkje gjera det så avansert som det eg har gjort for å få følelsen av korleis det kan bli hvis ein pusser opp eller bygger nytt.

Room sketcher har verkeleg møbler fra Ikea og design. 
Eg fant også Jotun sin farge, mohair så då fikk eg litt følelsen av korleis det ville bli.

Eg vil verkeleg anbefala å bruka 1-2 kveldar for å tegna inn det rommet ein er usikker på. Her kan ein velga korleis ein skal møblera og det er der igjen lettare å ta eit valg på møbler i det verkelege liv når ein veit kva ein faktisk får plass til.



Tok med nokre bilder frå proffane sine prosjekter.
Eg veit at det finnes veldig flinke folk der ute som tar på seg oppdrag for andre.
Om ein ikkje vil eller kan setta seg ned å læra detta programmet trur eg det vil vera vel anvendte penger å la nokon andre gjera det. Ein får idéar og andre løysningar frå dei som kan dette. Ein kan få rommet til å bli heilt annleis enn det ein hadde tenkt, med hjelp av andre sine auger. Bør gjerast tidligast mulig i byggeprossessen om ein skal gjera nokre forandringer i henhold til forandring av større yttre ting som vinduer/ dører/ vegger osv.



Legger med eit bilde av korleis ein kan starte:

1) tegn inn rommet på eksakt m2. Begynn med å velge vegger.
2) sett så sinn dører og vinduer, pass på at det blir samme mål som det ein har tenkt til i virkeligheten.
3) velg farger på vegg/ tapeter. Gulv osv
4) møblér og dekorer:)

 PS: husk å lagre ofte!

Håper dette kan vera til hjelp for nokon:)
Ta gjerna kontakt om det skulle vera spørsmål.



Klemmen
post signature

6 kommentarer:

  1. Hei, fant akkurat bloggen din via NIB, likte den veldig godt! lagt til favoritter :)

    Ole

    SvarSlett
  2. Så spennande å møblere på den måten:)gøy å gjere sånt for å prøve ulike muligheter:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Velkommen Ole:) kjekt du fant veien fram til meg. Skal gjera mitt besta for å lage interessante innlegg, håper du vil trivest.

    SvarSlett
  4. Heisann Lillian.
    Ja ikkje sant det er genialt, mykje kjekkare å sitta å flytta møblene med museknappen enn å bruka ekta muskelkraft ved å faktisk flytte møblene rundt, ikkje at me er komt så langt enda da. Uansett eit veldig kjekt verktøy.

    SvarSlett
  5. Så lurt!
    Vi skal i gang med husbygging neste år, så dette skal jeg absolutt ta med meg :)

    Takk for tipset og innføringen!

    SvarSlett
  6. Så kjekt at du vil bruke tipset mitt Fru Eikje:) Gler meg til å følga tett med byggeprosessen dokkas!!!

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)