onsdag 12. september 2012

Titta på mej:


Eg hadde ein plan, uff det har eg visst ofte..... og når det går i vasken, denne gang pga HMS, så blir eg lei. Planen var å ha Tv ovanfor gassovnen, i samme nisje, men gasspeisen kan avgi så pass mykje varme at det kan ødelegga tv`. Brannfarleg osv osv.. 
Så nå må eg finna ein annan måte å løysa det på. 

Uansett så vil eg ikkje at tv skal vera høgdepunktet i stua. Eg vil at stua skal vera eit koseleg samlingspunkt som legger til rette for dei koselige og hyggelige samtalane. For å få det til så ønsker eg ikkje å ha så veldig stort tv (skal også ha tv nede i kjellerstua) - (hurra, da slepper eg å høyra på fotballkampane). Gasspeisen er 1meter i lengden så da som den symmetri-elskaren eg er så hadde eg sett for meg ei nett lik nisje på andre sida av rommet, plassert rett over i samme str, dvs 42 tommar eller ein 46tommar som er 104,5cm langt i samsung 8000serien, det er dei som har det tv som bygger minst og med minst ramme nå ute på markedet. Men for at det ikkje skal bli altfor kjedelig stue så meinte mannen min på at me skulle droppe nisje til tv`n.  Så her er det eg har funne av inspirasjon til nå. Deler gledelig med dokke:)


 Ein svart vegg gjør at tv går meir i ett med veggen.

 Gjem tv "vekk" ved å plassere mange bilder rundt.

 Her er eit samsung tv plasser oppå montana hyller.

 TV med bakgrunnsbilde som fungerer som eit maleri da det ikkje står "på".
 Liker spesielt godt måten dei har kombinert det med ein avslappa stil der benken fungerer like godt som ein pynte benk som til ein plass å legge høytalerne og tv boksen står på.



post signature

5 kommentarer:

  1. Blir spennende å se hvordan du løser det! Tipper du finner en måte å gjøre det lekkert på uansett :)

    SvarSlett
  2. Godt noen har tro på meg, hehe:) Takk fru Eikje.

    SvarSlett
  3. Du finne nok på nåke lurt! Me har malt tv veggen svart, heilt supert, angre ikkje et sekund. For som du skrive, så går tven mer i ett med veggen. Det e i tvstuå sjå oss, for me har bare tv i tv stuå:)

    SvarSlett
  4. Hei du! Nei det er ikkje alltid det går slik ein har planlagt eller sett for seg. Men det brukar no alltids ordne seg på et vis. Du viser jo mange flotte inspirasjon bilder her, så det blir spennande og sjå ka du finn ut til slutt:-)
    Eg brukar photoshop!

    Malin

    SvarSlett
  5. Tusen takk for svar Malin:) Heldigvis er eg gift med ein handy mann som fikser det meste og har mange gode og kreative løysningar. Satser på at det lar seg ordne. Blir nok litt annleis når stua er ferdig malt, gulvet lagt og møblene på plass, lettare å plassera då. Eg gler meg uansett til utfordingane som venter i fleng nå i høst/vinter!!!

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)