søndag 7. oktober 2012

Drømme badet mitt:




Hiver meg rundt for å bli med på NIB`s utfording denna måneden.

Utfordingen er: 
Vi har så lyst å se badet ditt! Uansett om du har det badet du drømmer om, eller du har gjort noen grep med det badet du har mens du venter. Kanskje vil du bare vise frem fine baderomstilbehør? Håper du vil dele inspirasjon med oss!

Blir litt sånn halvveis siden me ikkje er ferdige. Men at det er på veg til å bli drømmebadet mitt det skal vera sikkert og visst! Muligens får eg 2 drømmebad, for trur at badet i 2.etg kan bli også ganske så nice.

Her har eg lagt til noko av det som skal vera på badet:
Lilla stol frå Kartell, for å ta opp lilla fargen bak speilet.
2 stk Tapwell innebygde armaturer 
2 stk design vasker
og betong fliser.

Me skal har 2 vegger malt i matt grå + taket. Veggen bak speilet (dvs speil på heile den spesial lagde nisja) i lilla. Som dokke kanskje ser så har rommet og taket allereie fått 1 strøk med maling. Det vlir også bli lys rundt speilet og under skapene slik at det gir ein illusjon av at den kjem mot deg. Armaturane kjem til å gå rett i frå speilet, fruen i huset er veldig fornøyd med å fått trumfa det igjennom:) 
Flisene i rommet skal gå loddrett, dvs at dei fortsetter opp på veggen i dusj nisja og på sisternen. Detta vil gi ein større romfølelse.

Snart, veldig snart kjem fliseleggaren så då er me igjen enda nokre skritt nærmare målet:)

God søndag.


post signature

2 kommentarer:

  1. Å badet kommer nok til å bli lekkert!!! Lykke til med utfordringen!!

    Ser fasaden deres også under her! Blir kjempeflott!! Er det lenge til dere skal flytte inn?

    Vi har hatt en herlig helg på hytta :) Tilbake til hverdagen i morgen :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Spennande! det blir nok råflott kan eg tenka meg :-)
    glede meg te å se resultatet!!
    klem te deg!

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)