torsdag 25. oktober 2012

Ikkje kjøkken, MEN vaskerom:)

Skal det verr så skal det verr:)

Detta er faktisk vaskerommet vårt. Ikkje så reint lite. Når me satt og lagte plantegningane fikk med eit godt tips om at eit vaskerom ALDRI kan blir fór stort. Vaskerommet vårt har masse benkeplass og skap plass. Da me ikkje har loft som me kan stue vekk sånt som julepynt osv så må det ta plass her inne. 



Innredningen er frå Ikea, det er sort høyglansa kjøkken. I det tomme hullet på endeveggen blir det vaskemaskin og tørketrommel, og JA det skal passe. Er på jakt etter sort vaskemaskin og tørketrommel, men det er visst nok vanskelig å oppdrive her i distriktet, noen som har eit hett tips? Under blir det skuffer som eg kan skjule vaskemiddlene. Tar bilder av rommet fra annen vinkel når fleire skap har kommet på plass og ting har kommet meir i orden.

Nå står himalaga kjøttkaker på tapetet så da får eg hive meg rundt å begynne slik at det blir klart innen mannen er kommet fra jobb.

Tudeluu:)

post signature

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud!!! Sikke et fint hus dere får ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du synest det Camillaeli:) Ganske så spent nå på det ferdiga resultatet, gler meg til å dra vekk plasten på skapene og til å fylle dei opp ( ikkje overfylt vel og merke).

      Slett
  2. Så fantastisk med stort vaskerom! Gleder meg veldig til å se når huset deres er ferdig altså, det ser ut til å bli rålekkert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du e nå så kjekke atte "Fru Eikje". Alltid så kjekke kommentarer, tusen takk<3

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)