fredag 26. oktober 2012

Kokkelering:

Gitt om er ser fram til å kokkelera på detta kjøkkenet. Gler meg som ein liten unge!!!! Ikkje at eg er så veldig glad i lage mat, for faktisk vil eg heller vakse og rydde fram for å lage mat, MEN blir nok andre boller i nytt hus. Der me bur nå så er det så overfylt over alt, Det er ikkje orden i skapene og skuffer og det får meg nesten til å tørna. 


Skapene som er innfelt i veggen blir i kvitt høyglans mens veggen skal bli sort, trur nesten malerene har glemt d.... Øya blir høyglansa sort med kvit steinplate. Og så kjem det VERDENS stiligaste vifte:))))) Hurra. At eg klarte å trumfa den gjennom hadde eg vel aldri trudd så nå smiler eg frå øyra til øyra<3

I dag bere det avgårde til Handeles Dag. gler meg til å høyra kva Kjetil André Aamot har å fortelja.

God helg til deg og dine.

Klemmen
post signature

4 kommentarer:

  1. Dette blir så fint,ser ut som det blir et flott kjøkken som du får masse glede av,ikkje det kjekkeste eg veit med matlaging heller men av og til så må ein:)
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Er allerede fornøgd med kjøkkenet, hehe:) og nå er kjøkkenvifta komt seg på plass også, bare vent og sjå for den var eit syn!!!! God ny uke ønsker eg deg<3

      Slett
  2. Det blir nok lekkert! skal ha nogenlunde samme kjøkken selv! Hvor er deres fra? Likte at det var svart på stammene forann!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du har troa på at det blir lekker. Kjøkkenet er fra Friestad i Kopervik. Var rundt på så og sei ALLE kjøkkenutsalgssteder men følte at det var Friestad med sitt Svane kjøkken som hadde dei beste gripefrie skapene/dørene. Men mye forandres jo heile tida til det bedre. Kvar kjeme kjøkkenet dokkas frå?

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)