mandag 8. oktober 2012

Scrappe dillå:

post signatureMandager då prøver eg å legga ut bilder av kort eg har laga, blir du inspirert av det?
Detta er ein hobby eg har som eg pussler med når eg får tid, ikkje at eg har SÅ veldig mykje fritidsproblem....
Men liker å lage heima laga kort, er så mykje kjekkare å gi. 
Ofta legg eg meir i kortet enn i gaven.


Ein av våre nærmaste og beste venne par har fått unge nr:3
Ein nydelig liten prins ved namnet Johannes <3

*Bilde er av guten sjølv, tatt av Hanne Andreassen Hjelmås, eg har bare lånt det "litt".

God ny veke til dokke alle samen.

2 kommentarer:

  1. Så koseligt med litt dialekt inn i overskifta:)eg har ein tendens til å blanda nynorsk,bokmål og dialekt i ein skjønn forening,hehe men trur folk skjønne kva eg skriver,klarer ikkje legge meg på den eine sida så salig blanding blir det:)
    Så herlig kort,du er så flink og det er mykje kjekkare med et personlig kort,betyr litt meir:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så fint :) Jeg har scrappet selv i et par år - ikke så mye det siste året, men det har vel med at vi har fått en liten en ;) Men utrolig kjekt å scrappe - og så utrolig kjekt å få noe som er hjemmelaga!

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)