onsdag 24. oktober 2012

(snart) ferdig:

Nå her me vel aldri vert nærmare, hehe:) 
For kvar dag som går nå så er det noko nytt med huset. Nå har me endelig begynt å få nokre utelys på plass, allerede veldig fornøyd. Det har også blitt støpt ein liten platting utenfor døra, gler meg til jula kjem og eg kan pynte på trappa. For eg rekner jo med at me er inne til jul!!!

Har vert litt stille på bloggen i det siste, beklage. Vert på ein etterlengta ferie, litt hardt å komma tilbake i dei travle taktene igjen. Men dokke skal ikkje sjå bort i fra at eg skal klara å legg inn fleire innlegg denne uka.

God onsdag
post signature

5 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Må først få takke for den flotte pakken eg fekk i posten,satte så pris på det,glede i kvardagen det:)
    Så herligt at det går på fram og at dere er inne til jul,ser så flott ut:)
    Ein fine kveld til deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Her går det seint i gården Lillian ang svar på kommentarer. Beklage det. Er full rulle. Klarer så vidt å legge inn innlegg, og eg har vert elendig til å svare alle dokke som legge igjen spor etter dokke. Skal bli bedre til neste år:) Men det gleder meg at give awayen falt i smak. Kvardagsgleder er ofte dei beste<3 go tirsdags kveld til deg Lillan

      Slett
  2. Så fint det blir!
    Fint å komma inn te jul da :-)
    Ha ein flotte torsdag !
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Kor e du blitt av susanne? eg sko opp å kjøpa garderodører av deg men der var det ingen Susanne... Anyway håpe du har det bra:) Blir snadder å komma seg inn til jul ja, blir evl den aller beste julapresangen noen sinne å få nytt hus:)

      Slett
  3. Så flott hus dokke bygge :) Du e jo flink med innredning og design. Håpe eg får å komma på besøk å se det flotta huset dokkas :)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)