mandag 1. oktober 2012

Vinnaren av give away`n:


Som eg lova skulle eg trekka vinnaren av give away`n i dag:
Vanligvis pleie eg å bruka random pic, men i dag kjente eg på det at det er kanskje nokon som fortjener den meir enn andre. 
Det er spesielt 1 person som har vert heilt ufattelig flink til å lesa og ikkje minst komma med koselige kommentarar. Denna personen gjere at eg får lyst til å bruka den litle fritida eg har til å blogge.

Og vinnaren er LILLIAN frå bloggen Millas blåbærtua
sjekk gjerna ut bloggen hennar her.

Pakken kjeme i posten i løpet av ukå.

God veke start til ALLE dokke skjønne leserar.
Og takk til alle som deltok i give awayen.


post signature

2 kommentarer:

  1. Ååå du er vel best,no blei eg så glad,for ein kjempeoppmuntring å få:))tusen tusen takk søte deg:)det er alltid så kjekkt å titte innom deg,du både inspirerer og har ein så flott blogg!!håper mange fleire finner bloggen din:)
    Fant ikkje mailadresse di men skriver adressa mi her eg,,hihi alle kan finne adressa mi om de søker meg opp allikavel:)
    Den er Lillian Rygh Larsen
    Hjortåsen 92
    5412 Stord

    Ha ein super kveld og nok ein gang tusen takk:)
    Mange klemmer fra meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel fortjent:) Denne uka har gått skremmeligt fort, og det eg har tenkt minst på denna uka var blogging, derfor lite innlegg og eg har heilt glemt å senda pakken din, SORRY! Lover deg at eg sender den på mandag!!!! Ha ein gpe søndag:)

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)