torsdag 1. november 2012

Ferdig fliselagd:

2 heilt forskjellige bad med veldig ulike fliser.
Flisene i 1.etg er nokre fliser i 60x60, det er 2 nyanser. Mørkt på gulvet, når det blei tatt måling av den kom den fram til at den var akkurat lik Jotun sin Marrakesh farge. Fliseveggen har ein lysare tone. 
Og veggane rundt har ein annan fargekode igjen. Blei akkurat som eg håpa på, varmt og lunt.

Badet nede har betong liknande fliser, grått på vegg og i tak mens veggen bak speilet er i ein fresh lilla farge. Nå venter me bare på at alle vaskene skal ankomme slik at me får ting på plass. Badet nede hadde eg ein plan for at skulle bli unik og stilig. Kjekt å ha eit bad som ikkje ALLE andre har!



God torsdag til deg.

post signature

2 kommentarer:

  1. Så kjekkt det blir å sjå det ferdig,ser spennandes ut dette:)
    Fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig spennande ja Lillan:) badet kjem ført til sin rett da me får inn badekar, servanter osv, gler meg til det ferdiga resultatet. Men kor herligt det e å kjenna på forventingar og noko å gleda seg til. Eg er heldig som får lov til å bygga hus.
      Herlig forblåst torsdagskveld til deg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)