fredag 23. november 2012

Juledekorering:


Eg er så heldig å ha verdens beste jobb, butikksjef for den flotte herretøys butikken ICON of Norway. 
Som ein av Haugesunds ledande herrebutikker er me opptatt av å kunne imøtekomme kundens etterspørsel etter kjente merkevarer.

Tenkte at eg ville dela litt dekoreringstips med dokke:

Nr: 1 Mal gulv om nødvendig
Nr :2 Vask vinduene nøye, på begge sider.
Nr: 3 Plasser store ting først, sett det i det "gyldne snitt" (1,618)
Nr: 4 Bruk pyramide formen som grunnlag for å bygge opp utstillingen.
Nr: 5 Bruk kontraster, feks komplimentær farger slik som me har brukt, rødt og grønt. 
Dei står tvers ovenfor kvarandre i Ittens fargesirkel så dei fargane framhever kvarandre.


Husk gjerne på AIDA når ein lager utstilling.
Attention-Interest-Desire og Action
Dvs: Du må prøve å skape oppmerksomhet med det du lager, Når du først har klart å få noens oppmerksomhet er det lettare å få dei interessert. Og har du fått dei interessert skaper du eit ønske hos kundene, Og til slutt skjer det ein handling som oftes resulterer det i eit kjøpt hvis du gjør alt rett.

Her har eg tatt bilde som viser steg for steg korleis eit vindu blir til.
Banneren er spesial bestilt. Me ønska oss eit ekta juletre men fant fort ut at det var eit urealistisk ønske med tanke på at det skal stå i over 1 1/2 mnd.

Som "dekoratør" må ein tørre å klatre i stiger. Min gode medarbeider har pakka inn flotte julegaver og plassert dei trygt inn under treet. 

Å legge litt arbeid i utstilligen lønner seg som regel alltid. Ytre salgsmiljø er viktige for å trekke kunden inn. Allerede utenfor butikken kan ein påvirke kundene til å skape eit behov.

Varene ein stiller ut må ha sammenheng. Tenk mersalg, til skjorte kan ein bruke genser over til kalde dager, mansjetter i knappehullene, og slips/sløyfe i halsen.

Her har eg tatt med eit før/etter bilde av eit mindre utstillingsvindu.
Her har me lagt vekt på å skape stemning. Her ønsker me å selge den deilige pysjamasbuksen til 
Bjørn Borg i Flannel. Me har valgt å dekorerer med rekvistitter fra andre butikker for å skape ein lun og koselig følelse. 
Me har fått lånt Te-kanne, kopp, reinsdyrskinn og krimbok fra andre butikker. 
Viktig å samarbeide med andre butikker og vise manfoldet som finnes på senteret.
Happy lightsene er mine egne, samt stige og kabeltrommlen. 

(Skilter med priser på varene har kommet i ettertid.)

Førjuls klem frå 
post signature

6 kommentarer:

  1. Kjempefint;) Så flink du er ! Jeg og en venninne stod og så på hvor fint det var med happylights(we want!) i vinduet deres ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bedre seint enn aldri med eit svar, hehe:) har gått heilt i glemmeboka. Beklager dette. Kjenner meg flau.... Så kjekt at vinduene på jobb blir lagt merke til. Happylightsene er kjøpt via nett og står nå trygt i det nya huset. Det kommer bilder med tiden. Ha ein herlige onsdagskveld. Klem Ann Helen

      Slett
  2. Så kjempefint det var og så interessan jobb du har:)har ikkje høyrt om den butikken før men ser ut dom masse flotte herreklær:)
    Eg jobber på ein barneklesbutikk og skal eg ordne i et utstillingsvindu så blir eg så nøye at eg blir ikkje heilt fornøyd,hihi men men:)

    Fine kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du likte vinduene. JA eg må vel ha verdens beste jobb. stortrives!!! Ka butikk du jobber på? legg gjerna ut bilder du også etter at du har laget ny vindusutstilling. Er så inspirerende å sjå kva andre klarer å få til, og du gjere det nok med glans!!!
      Beklager at eg ikkje har svart deg før nå, har gått i 110 og eg har ikkje priotert bloggen. Men håper det blir bedre med tida. Mykje å ta fatt i når ein skal inn i nytt hus.
      God onsdagskveld til deg.

      Klem

      Slett
  3. bloggen som døde? synd :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann:) neida blogger er i live, har bare vert så skrekkelig travel høst. I jobb etter mammaperm som daglig leder, kveldsskole og husbygging har gjort sitt til at eg ikkje har klart å priotert blogging. Men det kommer, wait and see:) Legger likså godt ut ein liten "teaser" til deg ( kven nå enn du er).

      Ha ein super-duper onsdagskveld.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)