onsdag 21. november 2012

Lamper:

Litt bilderas fra lamper/belysning me har valgt. 

Dette var litt av ein jobb for mannen, men blei lekker smekkert. Kjempe fornøyd med det ferdige resultatet. Hvertfall noko ikkje alle andre har:)

Heldige meg som har ei veldig god venninne som fiksa det slik at eg fikk kjøpt utstillings lampå til HTH. Denne lampen heiter Zoom og den har dei slutta å produsera så då var einaste muligheten for å få den å grina seg til den, hehe:) den skal forresten henga i hallen. 

E27 fra Muuto, 5 stk skal henge i stua ovenfor spisebordet.

"Under the bell" også fra muuto skal være på kjøkkenet. Denne er gigantisk så dette blir kult.


Elefant lampe til lille gull.

Happy lights i fargene "christmas" skal også pryde gutten vår sitt rom.

Denne kjøpte eg 2 stk av, bare fordi eg likte den så godt. Fikk det plutselig for meg, aner ikkje heilt kor eg skal plassere dei. Trur kanskje det hadde vert kult å hatt dei som nattobordslamper. Liker å gjøre ting litt annleis.

Noko som falt i smak sjå deg?

Natta klem frå meg


post signature

1 kommentar:

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)