søndag 27. januar 2013

Eit smykke til mobilen:

Har du som alle andre Iphone? eg er jallefall ein av dei som digger Iphone. Nylig mista eg mobilen i flisene og knuste baksiden, i stedenfor å skrifte den ødelagte baksiden ( som eg også knuste for 2uker siden, og fikk fikset) så gikk eg til innkjøpt av noe billig "bling bling" deksel fra glitter. Dette holdt kun i få dager, ein og ein bit datt av og det såg skikkelig fjortis med dette dekselet. Heldigvis for meg så datt eg tilfeldigvis over denne rå tøffe baksiden i walnøtt fra toast, sjekk ut andre design her.
Eg kjøpte min hos Hus i Nord i hgsd (tidligere Hødnebø).



Denne super tynne og super fancy tredelen pynter og beskytter nå min Iphone. 
Finnes til både Iphone4 og 5.


Ha ein herlige søndagskveld (tross dritt vér) og god ny uke til dokke alle.


post signature

2 kommentarer:

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)