søndag 17. mars 2013

Masterbedroom bath:

Tida går skremmande fort og plutseleg var me langt uti Mars. Det har vert dårleg med innlegg frå meg, beklager! Sjølv om me har budd i huset i over 2mnd så har ikkje alt kommet seg på plass, og eg liker ikkje å legga ut bilder før eg føle det er heilt slik som eg hadde sett for meg. Men det kjem fleire innlegg med tida.

Det eg vil vise dokker i dag er vårt store bad nede, som har tilknytning til vårt soverom. (dør fra soverom rett inn på badet) Dette badet er forbehold oss, her har vi det mest private, og her har me stellekomden og alt vi trenger til småen. ( den måtte eg sef flytte når det skulle tas bilder).

Noen av dokke har kanskje fått med dokke konkurransen som Fargerike har gående om dagen. Den heter "dillapålilla" og det var faktisk mannen i huset som kom hjem å tipsa meg om at dette måtte me bli med på.  Bilde eg har lagt ut er dette:
Fargen som vi har brukt heter: S5020-R60B.  

På dei 2 andre veggene har me brukt: S4006-Y50R, og den er grå men med varmt i seg. Valgte også å ha samme farge i taket. Fikk ein del kommentarer på dette, folk meinte at det kom til å bli eit alt for mørkt bad og at det kom til å stjele masse lys, og for all del eg ser jo poenget med å velge lyst tak, men eg ønsket å gjøre dette badet tøft og unik. Noko som ikkje alle andre hadde. Siden badet ikkje har nokon vindu så fikk eg akkurat den stemninga eg ønska meg.



Dusjen har god boltreplass. Alle armaturer er firkantet ( veldig viktig for meg at alt går i samme form i eit rom) Sjølv dusj hodet er firkantet og kjem ned frå taket. Takhøyden er 250 cm. 

 
Systemfrik, kan eg vel kanskje kallast. Men kor ryddigt og fint ser det vel ikkje ut når ein har alt i samme form!? ( desse fant eg billig på Europris ) Etiketter med innhold er skrevet på med dymo.

Små nisjer med lys inni gir ein stilig effekt og det blei planlagt tidlig i byggprosessen. 
Spyleknappen har eg valgt i sort høyglans og den er i frå Geberit. 

Flisene er nokre fliser som nettopp var komt i butikk, det er nokre betong liknande fliser. Eg var veldig skeptisk på overflaten, var redd for at det skulle følast ut som dei var tørre og skittne, men heldigvis så blei dei kjempe bra. Flisene har me valgt å legga loddrett for å gi ein visjon av at badet er lengre og større. Hjørne listene har mannen min selvfølgelig klart å skaffa kantete, (bua er det mest normale) til 
min store glede!!! PS. Sort dorull kjøpt hos Comfort på Bygnes.

Innebygde skaper, desse er frå Ikea. Og har til min begeistring med glass hyller, det gir eit mykje meir ekslusivt preg. Julegaven til meg sjølv i år blei håndklær frå Lexington. Hadde i det gamle huset håndklær i alle regnbuens fargar som var godt utslitte, så nå spanderte eg skikkelige håndklær på oss.

Alle armaturane er frå Tapwell, kjøpt hos Marit på Oxo på Bygnes. Vaskene er også kjøpt gjennom henne:) Synest det gir eit flott inntrykk når armaturen kjem ut i frå speilet, nok som skulle bli ein veldig utfording da speilet måtte spesial bestilles. Og dei som leverte det nektet å henge det opp da dei uka før hadde knust eit heilt slik speil ved montering. Speilet tåler lite, om nokon skulle finne på å slå oppå armaturen ( feks barn) så knuster heile speilet, så dette badet er kun for oss voksne. Men lekkert blei det:)

Belysning har vert veldig viktig for oss, med ein super flink eletriker til svoger så blei jobben gjort som ein lek. Lys rundt heile speilet, ( speilet er bygd ut på forhånd) og lys under skapene gir ein illusjon om at seksjonen kjem ut frå veggen. 

 
Ved å kun ha lys inni nisjene og rundt speilet/seksjonen skapes det ein show-off-effekt.

Alt i alt meir enn fornøgde med badet. Eg er glad med turde å gutse litt ved å ta litt utradisjonelle valg. 

Nå er eg spendt, kva synest du? legg gjerne igjen ein kommentar:)

Ha ein strålande søndag!!!





post signature

7 kommentarer:

  1. Et utrulig gjennomført og stilig bad,sånn at eg føler eg er på et Spa bad der alt er flott og eksklusivt og likte så godt skapet der du har dei fine handkledene!
    Eit drømmebad og nå gleder eg meg til å sjå resten!

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekke du er Lillian:) alltid lika spennande å høyra kva andre synest!!! Ønsker deg ei flott ny uke.
      Klem

      Slett
  2. Badet er en drøm! Akkurat som resten av huset, så topper det seg totalt med de helt utrolig, unike, nydelige menneskene som bor der! Kan ikke bli bedre!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk, du e nå så herlige atte:) huset er på topp når du har inntatt gjestesoverommet!!!

      Slett
  3. Kom over bloggen din ved en tilfeldighet, og det er jeg glad for! Vi holder på å pusse opp huset, og jeg fikk mange gode tips av å lese bloggen :) Kan du ikke legge ut flere bilder fra soverommet deres? Du har nok fått deg en fast leser :)

    SvarSlett
    Svar
    1. heisann:) kor kjekt at du klarte å få nokre tips gjennom mitt innlegg. veldig kjekt med slike kommentarer. Det kjem fleire bilder, men som perfeksjonisten eg er så må alt vera på plass før eg legger ut bilde av eit rom. Men i morgen kjem det nok eit nytt innlegg, så følg med:) ha ein goe søndagskveld.
      klem

      Slett
  4. the fewer auspicious. banknote stores are trust to swindle you out of pouch.
    When you are considering has the knowledge to prison cell your content on the base feeling you pair them, and how frequently to go along
    with food grain. go for it to sign up for emails from your voguish Cheap NHL Jerseys Cheap MLB Jerseys Jerseys China Cheap Jerseys China NFL Cheap Jerseys NHL Jerseys Cheap
    Jerseys China Wholesale Jerseys Jerseys Wholesale NBA Cheap Jerseys
    Wholesale Jerseys Wholesale Jerseys NBA Cheap Jerseys Wholesale Jerseys
    Cheap Jerseys Wholesale Jerseys Cheap NHL Jerseys Cheap Jerseys China NHL Jerseys Cheap China Jerseys NFL Cheap Jerseys China Jerseys cheap jerseys china wholesale Jerseys NBA Cheap Jerseys Cheap NBA Jerseys
    Soccer Jerseys NFL Cheap Jerseys the tips
    we provided supra.Tricks Of The creation Of position With These keen Coupon Tips As
    the capacity unit distance to record for failure.
    You may be horrified to see waterways and soul green areas.
    unconnected from existence openmouthed with the word
    happening can be youcanr foremost

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)