tirsdag 2. april 2013

Påsken 2013:

Første påsken i nytt hus, hadde lite og ingenting gammel påskepynt så gleda var stor da mini`en kom hjem frå barnehagen med litt påskepynt.

 Kyllingen han hadde laga blei det gjevaste eg har pr.dags dato av påskepynt.


Så heldig som eg er så kom mi aller kjeraste venninne med denne rå stilige hanen til meg <3 

"Man tager hvad man haver" 

Trollhasser er noko eg aldri blir lei av, her har er gamle påske egg som eg har mala på og nokre påskeharer i glass.

Årets påskepynt kom mi kjære mor med him til meg frå København. Det er royal copenhagen egg. 
Eg falt pladask for dei og ønska meg fleire, (fikk 2stk). til min store glede så fant eg ut at Crush konsept i Hgsd hadde tatt inn desse, så da blei det 5 stk i alt som fikk pryde trollhasselen i stua. 

Her er ein liten sneak peak fra stua også. Bordet var julegaven til meg frå min handymann. Han har laga det med samme materiale som me har på gulvet, kork/laminat.
 Eg ønska meg eit bord med heile dekk sider og som var heile 3 meter lang, (synest det er så koseleg å vera mange rundt bordet).
 Eg ønska meg også eit bord som gikk lett inn med dei andre møblene, så noko eike bord der eg binder meg opp til ein tresort var uaktuelt. Så til min store overraskelse så klarte mannen min å lage drømmebordet mitt ( ganske så stolt av han).

Då vil eg ønska dokke ei god ny uke og ein herlige April mnd.
post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin påskepynt du har:)
    Syntes det var litt vemodigt faktisk å ta vekk fargeklattene..
    Skikkelig stilig bord, lucky you!!
    ha en flott kveld:)
    Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia på du Charlotte:)
      eg tok faktisk ikkje påskepynten vekk før for nokre dagar siden. Den gule fargen gjorde meg så glad, og hvertfall å sjå på noko som min sønn hadde laga!!! kjekt du likte bordet, ikkje så verst å vera gift med ein snekker<3 ønske deg ein finfin søndagskveld.
      klemmen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)