søndag 7. april 2013

Stendig kalender:

Ny måned, nye muligheter:) 
Dagane fyker avgarde som aldri før og eg gløymer lett kva dato det er, til tider kva dag det er, tihii:) 
Ein stor kalender gjere det lettare for meg å planlegga og å følge med i tiden. 


Kjøkkenet vårt er kun i sort/kvitt så da eg tilfeldigvis såg denne kalenderen i eit magasin var eg solgt. Men det var ikkje enkelt å få tak i den, fant verken Norske eller danske leverandører som hadde denne. Da den endelig kom til meg fra USA i desember var det stor ståhei i heimen!!! Eg hadde fått tak i noko som ikkje alle andre hadde og den passa perfekt inn på mitt modernistiske kjøkken.

Siden kjøkkenet har god høyde under taket og er relativt stort passa det perfekt med ei lampe som hjelper med å forbedre akustikken i rommet. Lampa heiter "under the Bell" og er frå Muuto. Den er av resirkulert plast og sef i sort & kvitt:) Den er temmelig stor, noko som var eit "must" for meg (82cm i diameter)
 Overdimensjonerte tilbehør/møbler er noko eg har sansen for, synest det tilfører rommet litt meir spenning.

God søndag ønskes deg frå meg

post signature

2 kommentarer:

  1. Så utrulig flott kalender,heldige du som fekk tak i ein slik som ikkje alle har:))
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. I am regular rеader, hoω are уou everybody?
    This paragrаρh poѕted at this web
    page is аctually niсe.

    Feel freе to surf to my webpage ... Arjun Kanuri

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)