tirsdag 4. juni 2013

Få blogge innlegg har sin grunn:

Heisann:)

Her ser du grunnen til at det har vert få blogge innlegg siden me flytta inn i funkishuset vårt. 
Pr.dags dato er eg 5mnd gravid. Eg er i topp form men er fortsatt veldig trøtt pga lavt blodtrykk, kvardagen krever sitt med familieliv og jobb, det har derfor blitt til at eg har måtta nedpriotere å blogge.

 Blei ekstremt positivt overraska over å sjå at eg har 60 medlemmer som følger bloggen min, og at eg har over 75.000 sidevisninger, juhuuu:) Kjekt at så mange vil følga meg., tusen takk!!!!

Eg kan love deg at det vil bli lagt ut bilder av huset vårt så snart eg får litt overskudd!!! Har også fått tlf fra Vi bygger nytt som ønsker å komme til oss, har litt vanskelig for å sleppe nokon til med kamera før alt er slik som eg ønsker. Det tar jammen meg tid å bu seg inn i eit nytt hus, eg føler at eg mangler den siste finishen så fram til da får dokke vente i spenning.



post signature

3 kommentarer:

  1. Nydelig bilde og gratulerer med et nytt vidunder på vei❤
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gratulera med baby på veg og ferdig hus!!

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)