lørdag 31. august 2013

Plen:





Tidlig skal ein krøkast om ein skikkelig arbeidsmann skal bli!
Stas å få hjelpa til å "rulla" ut plenen.



Det var ikkje gjort på ein snippsnappsnare å få anlagt plen. 
Først måtte det håndplukkast mykje små og store stein. Så gjevnast. 
Og så støypast kant rundt slik at jordmassen ikkje glir ut.


Utsikten er ikkje av den aller verste sorten:)
Kule stein frå Sauda brukt langs heile natursteinsmuren.



Etter plenen var lagt måtte den trommlast.
Elsker at me har klart å beholda det gamle treet som stod på tomta. 




Ein stykk fornøgd frue nyt ein sein august kveld på den nylagte plenen. 
Og når eg skal kosa meg mest så finn eg fram interiør bladene og drømmer meg bort!



Snart er August over og høsten i anmarsj, ute området legg me på hylla for i år. 
Mykje å ta fatt i når ein har bygget nytt hus. 
Neste år har eg allerede sagt til "Vi bygger nytt"
 at dei kan få komma å sjå og ta bilder når uteområdet er ferdig. 
Min kreative mann har sine planer så vent å sjå:) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)