onsdag 28. august 2013

"storebror" sitt rom:


 Om få uker skal vår herlige ramp av ein gutt bli storebror. Me syntest det i den anledning at var på tide å gjøre om baby senga om til "storebror" seng. Det er ei Leander seng som ein kan vokse i, ganske så kjekt å kunne ha den muligheten i steden for å kjøpe ny i tide og utide. 

Den rå tøffe tapeten er spesial bestilt på mål og er frå Sne Design. Både eg og små`n er super fornøgd med den. 

Innebygde klesskap frå Ikea. (skal du bygge nytt, er det lurt å allerede tenke på slikt)

Kabel trommelen fant eg ute på tomta, mannen min har gjort den barnevennlig ved å pusse den. 

Kabeltrommel brukt som bord og Panton stoler til bamsene.

Elsker å blande gammalt, design og gjenbruk. Her har eg fått tak i ein gammal koffert som har vert med i krigen og den er frå slekta i Kvalavåg. Den blir i dag brukt som oppbevaring for leker. Eg er ein stor tilhengar av treleker framfor plast, mykje meir holdbart.

Elefanten opp på nattbordet er ei lampe. Søtt?

Falt barnerommet til småen i smak sjå deg? 


post signature

2 kommentarer:

  1. Herlige tapet og kuffert! Sikker på at mini blir fornøyd!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Mini`n er suuuuper fornøgd vettu:) Veldig artig å sjå når han får besøk av andre ungar kor stolt han er då han viser dei rommet sitt:)

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)