torsdag 8. august 2013

Velkommen inn:

I dag her me hatt to fantastisk kjekke og flotte damer på besøk frå "Vi bygger Nytt". Bladet kjem ut torsdag 29.august og eg er like spent som ein unge er før kvelden til julaften. 

Tenkte at det nå var på tide å oppdatere bloggen litt, så det første eg vil gjera er å invitera dokke inn. Det første rommet ein kjem til sjå oss ein ein romsleg hall. Første inntrykk er viktig og ein får ingen ny sjanse til å gi eit godt nytt første inntrykk så her har eg lagt sjelå mi i å skapa forventingar allereie i det ein kjem inn. 

Bilder "day-time"
Trappa har mannen min designet og fått spesial laget i Danmark. Trappa er av hel tre, kledt med mdf og overfaltebehandlet og har glassrekkverk.

Trappa blei eit møbel i seg sjølv, og eg er veldig fornøgd med resultatet. Sjølv om ei kvit trapp ikkje er enkel å holde og hakk/riper vises fort.




Lampen i "hallen" heiter Zoom og er dessverre ikkje lengre i produksjon, men som den stahesten eg er så klarte eg å smiske meg til å få kjøpt ein av utstillingsmodellane sjå HTH Kjøkken på Norheim, Takk Erlend:) 

Under trappa har eg ein stige med happy lights på for å skape litt lun stemning.




Sofaen har eg laga sjølv, sjå korleis her.
For å lage ein slik benk krev det god planlegging med tanke på at ein må vita korleis ein skal ha det (dybde, spikerslag, høyde, belysning) før ein gipser.

Listfri overganger på alle innvendige dører gir eit moderne uttrykk. Me har også valgt å ikkje ha nøkkel hull til dei rom som ikkje trenger det, dette for å skape enda reinere uttrykk.

Orange er einaste fargen eg har valgt å bruke til alt det grå, kvite og svarte. Det passa meg utmerket då "kidden" kom heim frå barnehagen med dette kunstverket. 

Gulvet i gangen er Epoxy i ein grå farge, ELSKER dette gulvet. Pr.i dag har eg enda ikkje sett det i nokons heim, kun i industri bygg og butikkar, og det gjorde at eg ønska meg det enda meir. 
Eg likar å prøve ut nye ting og i denne anledning synest eg det blei fullklaff.

 Bilder "night-time"

Her ser ein at eg har tatt opp igjen den orange fargen. Knottene er frå Muuto og heiter "The Dots".

 All belysning har blitt kjøpt gjennom TH. Kolbeinsen i Kopervik. Me har valgt å innfelle lys i trappa for å skapa ein stilig effekt.
Dobbel ytterdør var eit stort ønske frå mi side. Håndtaka er 180cm lange og er i rustfritt stål, dei har me faktisk dratt med oss heim heilt i frå Tyrkia.

Frå trappa kan ein sjå rett ut til dei trendy himalaga blomsterkassane mine.



Kva synest dokke? Greit første inntrykk?
Klar for å sjå meir?

God torsdagskveld frå meg.



post signature

10 kommentarer:

  1. Har ikkje ord Ann Helen :-D så utttroligt bra :-D glede meg t å se mer :-D god torsdag t deg o :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia på du:) Kim enn du e..... Tusen takk, kjekt du synest det ser bra ut:)

      Slett
  2. Wow så moderne og stilig,knallflott!så gjennomført og flott,gledermeg til å lese bladet når det kommer!!

    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Då e me to som glede oss til Vi bygger Nytt kommer i postkassen! kjekt å få ein slik kommentar ein torsdagskveld:) tusen takk Lillian

      Slett
  3. Hei,hyggelig at du er tilbake på bloggen,utrolig stilig trapp,har faktisk hatt en ide
    om noe lignende,fikk noen gode tips nå.Men har nok ikke den plassen og lommeboka som
    dere ser ut til å ha.Gleder meg til å se resten.Ha en fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så godt at bloggen min kunne være ein plass du fikk litt tips, det gleder meg:) Finfin dag ønskes deg frå meg.

      Slett
  4. Utrolig flott gjennomført stil,jeg likte godt dørene dere har valgt,de hvite
    innerdørene.Kan jeg spørre hvor de er kjøpt?Merke?Ha en fin helg.Hilsen Merete.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Merete:) Dørene er kjøpt gjennom Monter på Vea da ein ikkje får kjøpt direkte gjennom leverandøren. Vi fant dei på nettet, kommer fra Kristiansand, fra quick lageret, legger ved link til deg, Merete:)
      http://www.lga.no/innerdorer

      God torsdag til deg.

      Slett
  5. Kjære tid for ett HJEM dere har!!! Holder selv på med totalrenovering av ett gammelt hus, så her var det mye inspirasjon å hente :) Elsker gangen og trappen!! Er det lov å spør hvor mye ett sånn smykke koster ca?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tina:) Så kjekt mitt hjem falt i smak sjå deg!!! Og ikkje minst kjekt å høyra at eg kan inspirera. Trappa kom på ca150tusen kjøpt gjennom Friestad som importerte den frå eit Dansk firma. Trappa er eit møbel i seg sjølv og nok av det første ein ser når ein kjem inn dørene, valgte derfor å legge litt i trappa. Veldig fornøyd untatt at på kvitt viser alt av hakker og riper. Kommer nok med tida til å male den. Håper mitt svar var til hjelp og masse lykke til med renoveringen. Knip Ann Helen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)