onsdag 14. august 2013

walk-in-closet

Som ei klesinteressert dame som eg er krev det litt plass til min lidenskap, og heldig som eg 
er hadde me litt ekstra kvm til eit walk-in-closet.
 Her har me innreda med skaper frå Ikea. Me hadde pax systemet i vår forgje bolig også og var veldig fornøyd den gang også, men denne gang falt valget på innredning i brun/sort for å få fram klærne bedre og for at det skulle passe til resten av rommets valører som går i fargen muskattnøtt. 

Speilet er kjøpt på Living og er faktisk også i brun/sort. Me hadde kun plass til eit speil på 85cm og eg hadde eit ønske om at det skulle vær så langt som mulig. Min flinke handyman gjorde det mulig å få dette speilet til å passe perfekt ved å skjære litt av sidestykkene på det, måtte skjære av 2,5cm på kvar sidene.

Walk-in-closet`et er plassert mellom vårt soverom og badet. Vil våge å påstå at dette er ein genial løysning da ein kan ta klærne av seg her, legge/henge dei på plass før ein tar kveld. 
Klarer ein å holde ein slik rutine unngår ein opphopning av klær. 
Me har valgt å bruke heildekkende ullteppe også her inne, dette går i ett med gulvet på soverommet. 

Skapet som står i midten er egentlig eit skap me såg utstilt på Ikea i ei "stue". 
Eg hadde eit håp om å finna noko som ein kunne åpne frå begge sider, men det skulle bli ein utfording siden me måtte ha godt med gangpassasje på begge sider.
 Dette blei løyst ved å ha desse skapene med ein bredde på 40cm, me kjøpte ekstra skapdører og hengsler slik at baksiden ikkje viste. 
For å få ein meir eksklusiv finish har me lagt ei speil plate i sort på toppen og min kjære snekker har fikset sokkel list for å få litt høgde på skapet.

Samme belysning som brukes i klesbutikker, her må eg med tida få fleire på skinna da rommet er litt mørkt, nokon ulemper får ein ved å velge mørke vegger, og mørk innredning.

Da eg kun rager 164cm trengs det til tider ein krakk til å nå opp til dei øverste hyllene, denne er også fra Ikea og sjølvsagt i brun/sort. 


Eit godt hjelpemiddel for å finna ut kor mange skap eg fikk plass til på dette rommet brukte eg room sketcher, sjå her korleis eg planla det.

Me har også brukt glassplater som midtdeler på skapet der det oppbevares belter, slips og vesker. 
Alle stenger og bukseheng frå Ikea kommer i ein grå/beige farge, desse spraymalte me i sort for at det skulle sjå lekkrare ut!

Eg kan så absolutt anbefala bukse hengerene frå Ikea, genialt system som gjere det enkelt å holde orden i buksene. Anbefaler også eit skap der ein ikkje sett inn hyller, ein får da plass til lange kjoler og bunaden. Mykje kjekt ein kan få på Ikea, drømmen hadde nok vert eit klesrom med innredning frå Montana, men der rakk ikkje lommeboka til. Ikea fungere meir enn godt nok for meg! Kan på det sterkeste anbefale ein slik løysning.



post signature

11 kommentarer:

  1. Så flott at IKEA dekker innredning til en så
    fantastisk oppbevaring av klær og sko som dere
    har ervervet dere.Helt utrolige løsninger de har
    på sånt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikkje sant:) gleden var stor da eg såg at den nye Ikea katalogen var kommet i postkassen, trur at dagens "høst" vër passer perfekt for å kose meg med den. Har mange møbler/innredningsløsninger fra Ikea som eg er veldig fornøygd med.

      Slett
  2. Wow, lekker walk in!!!
    Heldige dere ;o)) Vi har fremdeles ikke
    fått opp vårt men det ligger flatpakket
    i kjelleren *blunkesmil*
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Elisabeth:) så lenge du har fått det i hus så er halve jobben gjort meiner eg, for det tok jammen si tid sjå oss å finna ut kva me trengte og planleggingen av rommet. Gi meg eit vink når du har fått opp ditt sånn at eg kan få sjå korleis du har tenkt. Er så mange måter ein kan setta sammen pax på. Lykke til.
      Klemmen

      Slett
  3. Τhis sitе was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which
    hеlped me. Many thanks!

    Have a look at my blog post :: bf4 hacks

    SvarSlett
  4. My spouse and I absolutely love your blog and find the majority of your
    post's to be exactly what I'm looking for. Would you offer guest writers to write content for you?
    I wouldn't mind composing a post or elaborating on most
    of the subjects you write about here. Again, awesome website!


    Here is my page - pocket legends hacks (1dragonstorycheatstool1.blogspot.com)

    SvarSlett
  5. Hei! Har du målene på walk in garderoben deres? Begynner planlegging av vår nå, og lurer på om vi får plass til en "øy"..

    SvarSlett
  6. Whats up this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG
    editors or if you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have
    no coding know-how so I wanted to get guidance
    from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!


    my web site - search only project

    SvarSlett
  7. Attractive portion of content. I simply stumbled upon your website and in accession capital to assert that I get
    in fact loved account your weblog posts. Anyway
    I will be subscribing to your augment or even I fulfillment you access consistently fast.


    Check out my blog ... amazon code generator (en.supremohosting.com)

    SvarSlett
  8. I blog quite often and I really appreciate your information. The article hhas really peaked my interest.
    I will take a note of your website and keep checking for
    new infoormation about once a week. I opted in for yourr RSS feed as
    well.

    Also visit my blog post; clash of clanbs hhack ()

    SvarSlett
  9. Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I will be waiting
    for your further write ups thank you once again.

    Check out my weblog ... home self defense products (http://knightroadentertainment.pixelsoup-solutions.com)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)