tirsdag 10. september 2013

My kitchen:


Drøymen om eit stort kjøkken der ein har nok benkeplass til å lage mat i lag, 
og at det kan vera eit kjekt samlingspunk når ein får besøk gikk i oppfyllelse:) 
Heldig og takknemmelig, det er eg!!!

Star heiter denne ventilatoren frå Elica som også fungerer som ei lampe,
 her måtte det overtalast for å få den i hus. 
Men eg vil våge å påstå at det er den som sett prikken over i`n på vårt kjøkken. 
Den er eit smykke i seg sjølv.


Å ha ei ryddig kjøkkenøy gjere det enkelt å kokkelera.
Her har me kun det mest nødvendiga ståande framme! 


 Høyglans gripefritt kjøkken med AEG hvitemøbler. 
Kjøkkenøya har me valgt å ha i sort for å få litt kontrast. 
Me hadde i vår tidligare bolig eike benkeplate og det fant eg fort ut at eg ALDRI meir skulle ha igjen, så denne gang har me valgt noko som tåler mykje meir og som ikkje får så lett merker i seg. 
Corian benkeplate er så absolutt til å anbefala. 


Underlimt stålvask i stor størrelse, 
Ein faktisk har plass til å sette steikeplater rett ned i.





I og med det er høgare enn normalt under taket så slit me litt med gjenklang men det hjelp faktisk denne lampa frå Muuto oss med. 
Den heiter "under the bell" og er laga av resirkulert filt og er derfor også miljøvennlig. 
I tillegg absorberer filten støy og forbedrer akustikken på vårt kjøkken. 
Eg leita lenge etter noko oversized til kjøkkenet for å skape litt modernestil og det meiner eg denne lampa har med sine imponerande 81cm i diameter.







Stendigkalender kjøpt gjennom ein utelandsk nettside.





Dette er noko genialt som eg kort må fortelja om, det er ein pop-up med 3 stikk kontaktar i, kjekk duppedings om ein har ei kjøkkenøy. 
PS: sjå heilt nederst på bilde, her har me lagt direkte tilgang til sentralstøvsugaren.
 Det er ei lita luke, den kan ein lett koste bort smuler frå gulvet i staden for å dra fram heile støvsugaren. 
Ganske så hendigt med ein 2åring i hus som elsker å hive maten på guvlet etter endt måltid.


post signature

7 kommentarer:

  1. Lekkert kjøkken!!!
    Nyt kvelden ;o)
    -elisabeth

    SvarSlett
  2. Et utrulig lekker kjøkken,all grunn til å være fornøyd:))
    Nyt kvelden❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Du e nå så kjekke atte Lillian:) tusen takk for kommentar!!!

      Slett
  3. Så stilig kjøkken. Noe slikt har jeg i tankene også, vi skal ha en hel vegg med skap fra gulv til tak, og en stor kjøkkenøy med kokemuligheter og arbeidsflater. men vi må bygge på kjøkkenet først, slik at vi får spisestubordet of stoler i det nye påbygget, som blir noe lavere en nåværende kjøkken. En avsats lenger ned. med vinduer mot havet :) Gleder meg stort.

    SvarSlett
  4. Så fint dere har det! Jeg har sett på samme ventilator. Er dere fornøyd med den? Hvordan er støynivået? Og er den kraftig nok til å få unna all matosen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk du:) ja eg er fornøyd med den, men var bevisst da me kjøpte den at den hadde ikkje samme sugeevne som mangen andre gode ventilatorer har. Har bygget etter dei nye forskriftene så det er god ventilasjon i huset noe som bidrog til at den kunne kjøpes. Støynivået er ganske bra. er 3 nivåer på viften. Men den må rengjøres helst 1 gang i mnd og det er litt jobb for den må tas fra kvarandre i flere deler. Men alt dette visste me om da me tok valget om å kjøpe den og er fremdeles fornøyd. Valget falt også på denne lampen/ventilatoren for å myke opp uttrykket på kjøkkenet da det ellers er veldig stramt med kun kvitt og svart. Håper svaret mitt var til hjelp. Klem Ann Helen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)