søndag 1. september 2013

Stuå/sofakroken:

I <3 my new carpet!!!
Eg er klar for å innta høsten med nytt teppe i ull på gulvet. 
Har tru på at denne høsten kan bli fin med eit nytt familiemedlem,
 og vår første høst i nytt hus. 
GLEDE! 




Eg gler meg til kalde høst kveldar der eg skal nyta varmen frå peisen,
 og høyra vinden ule ute mens eg sitt trygt inne
 og kan sjå på sjøen som herjer og bladene som fyk frå trærne.



Neon farga lysestaker gjør ein ellers rolig fargepalett spennande. 
Den eine puta i sofaen har akkurat samme neon farge på kantebåndet.



Tv seksjonen er egentlig nokre enkle boksar i ulik str kjøpt på Living. 
Eg hadde eit ønske om at det sko gli inn i interiøret og jammen meg trur eg det gikk...? 
Foscarini lampen me fikk til bryllupet passa perfekt inni den eine boksen.









Sofa bordet som eg elsker at ingen har maken til! 
Eg var så heldig å få tak i glassboksane rett før dei sko i konteineren.
Dei har blitt brukt til noko heilt anna,
 men eg såg mitt syn på dei og bruker dei i dag som sofa bord!



post signature

5 kommentarer:

  1. Ja,nå er det snart høst,med innekos og litt oppussing.Ser du har fått det fine teppet Riverstone som du kan få kjøpt på Bohus.Blant annet.Veldig fint og godt og varmt.Ha en fin dag.
    Mvh Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Merete:) Stemmer at det er Riverstone teppe, super fornøgd med det! Faktisk så fant eg dette teppet til 2000kr rimligare hos Fagmøbler på Åkra enn hos Bohus. Lønner seg å undersøke litt når det er fleire som selger disse teppene. Bare eit lite tips til dokke der ute:)

      Slett
  2. Hei igjen,rett skal vere rett,teppet koster 2695.-på Fagmøbler,2795,- på Bohus.Men Fagmøbler har det på salg til 1995,-da blir det 700kr billigere,og ikke 2000,-Om det var str 160x230?Hilsen Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Igjen Merete
      Str me har på teppet er 200x290. Hos Bohus skulle dei ha 5899,- Ibo 4399 og på fagmøbler 3899,- Så da blir det 2000kr i forskjell for akkurat samme teppe. Og totusen kroner er jo litt penger å spare.

      Slett
  3. Det var det jeg tykte at ditt teppe såg større ut.Kjempebra å få litt rabatt av og til.
    Ha en kjempefine dag.Hilsen Merete

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)