fredag 6. september 2013

Vaskerom:


I byggeprosessen besøkte me fleire som hadde bygd hus for å få tips og sjå på romløysningar. 
Eit felles råd sjå dei fleste var å ha eit stort og godt vaskerom. 
Me prioterte det og eg har ikkje angra ein einaste dag. 

 

Å få vaskemaskinen og tørketrommla opp i høgden gjere godt for ryggen. 
Vaskemidler oppbevares i skuffene under. 



Her har me direkte utgang ut og ein til garasjen. 
Genialt når ein er gift med ein snekker som kjem støtt og stadig heim full i sagspon, 
og ein liten rakkar som elsker å hoppe i sølepytter og leke i sand.
 I tillegg har me valgt å instalere ein dusj da ein slepp å bera sandete ungar 
gjennom halve huset for å få dei i dusjen. 




Benkeplass til å legge sammen klær gjere klesvasken mykje kjekkare og lettare:) 

Siden me har eit funkishus med flatt tak så forsvinn loftet mange pleier å oppbevare ting på, 
me har derfor lagringsplass her på vaskerommet. 
Veldig kjekt å ha det så lett tilgjengelig.


Skittentøyskorger frå Ikea som er stabla i høgden sparer plass. 
Her har eg står det på kvar av dei kva som skal i kass korg, farga 60grader osv.... 
Så her er det ingen unnskyldning for å ikkje hjelpa til å få klærne oppi korgene vertfall:)


post signature

5 kommentarer:

  1. Hei til deg,det var eit innholdsrikt vaskerom.Me
    driv akkurat og pusser opp vaskerommet,ikke så stort,men praktisk likevel.Er det Ikea innredning de har brukt der?Har lurt litt på svart høyglans,men e skeptisk til alle fingermerker.Er det eit problem,syns du?Mvh Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Merete:) Det er frå Ikea ja, apropo høyglans i sort så vises ALT, fingermerker, riper og støv. Alt høyglans må holdes meir enn glatteflater men dessto finere uttrykk spør du meg. så alt i alt så er eg fornøgd! Lykke til med oppussinga!

      Slett
  2. Hei igjen,nå e eg flau,men eg finne ikkje den modulen som det kan vere vaskemaskin og
    tørketrommel i på Ikea sine sider.Er den oppbygt av andre moduler?Fint om du kan hjelpe meg?Hilsen Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia på du:) bare spør du Merete så skal eg svare så godt eg kan:)
      Modulen til vaskemaskinen og tørketrommelen finner du ikkje for det er noko me har funne på sjølv. Her har me brukt dekksider som mannen min har skåret til i passe størrelse. Benkeplaten er bestilt hos Ikea og den er på ca120cm. skuffene er egentlig nokon overskap som høyrer til eit kjøkken. Men det er ikkje så lett å finne ut av alt det og finne fram til dei rette produkta så eg vil anbefale å ringe til Ikea å forklare kva du ønsker så hjelper dei deg nok:) Masse lykke til.
      Klemmen

      Slett
  3. Tusen takk for god hjelp,tenkte nok din handyman hadde pønska ut det der ja.
    Er så fint å få gode råd og svar på ting.Takk igjen.Merete

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)