søndag 6. oktober 2013

Baderom i varmetoner:

Badet oppe har eg valgt å ha i varme nyanser. 
Badet nede går i grå og lilla toner 
så da tenkte eg det ville bli ein bra kombinasjon med lyst og lekkert oppe.
  Her kan du sjå badet nede.

Speilet er eit Design speil frå Gubi og heiter Adnet, ramma er av lær. 
Badeseksjonen er egentlig eit hyllesystem frå Muuto, tok si tid å finne servant som hadde mål som passa til denne seksjonen, men den som leiter den skal finne:) 



Lexington in my heart<3 gode kvalitets håndklær er verdt å invistera i!


Armaturet ved badekaret er frå Tapwell kjøpt sjå Oxo Bad på Bygnes.
 Badekaret er også frå Oxo Bad og dei er ein av få som kan levera så liten bredde på badekar.







Armaturet har eg funne via ei Italiensk nettside,
 og eg er super fornøgd med fossefallet og dei firkanta formene.




post signature

1 kommentar:

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)