torsdag 24. oktober 2013

Innekos:

Høsten er kommet, og har allerede satt sitt inntog, OG eg elsker det!!!!
Elsker når vinden uler rundt om hus hjørnet, tente stearin lys, 
ein varm kopp te i handa, eit ull pledd om kroppen og fyr i peisen. 
Eg har vel aldri nøte høsten så mykje som nå, nybakt mamma til gutt nr.2 har gitt meg ein herlige ro :))

Her er litt høst nytt hima sjå meg:
Lexington puter
Hay fjærpenn
Jonathan Adler skål
Hay tre hånd og
Seletti speilflis i kobberfarge.



Fin fin torsdag til deg frå meg.
post signature

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med gutten,må du nyte barseltiden og høsten!
    Huset deres ser berre supertfint ut:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Siv Mette:) tusen takk for kjempe kjekk kommentar, det varmer. Nyter tida max. Ha ein fin fin kveld.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)