fredag 4. oktober 2013

Nytt og gammalt i skjønn forening:

Litt høstlig styling her på gang,
 må få dagane til å gå mens eg venter på at vårt lille gull skal komma ut. (uke 38)

Har endelig fått Kay Bojesen Apen i hus.
 Den og fermliving "huset" skal egentlig inn på rommet til M, 
men da eg er gift med ein snekker som ikkje liker unødvendige hull i veggane 
så har me ikkje fått gjort det enda. 



Bildene er tatt frå eit rom som eg ennå ikkje har vist her på bloggen.
 Det er kjellerstua vår. Det kjem fleire bilder når eg føler eg har fått forma rommet slik eg ser fór meg.
Elsker gulvet som er i betong, 
det har min flinke mann primet for å få den rette "looken". 



Kofferten er ca 80 år gammal og kjem frå slekta i Kvalavåg, ellers har eg blanda inn litt heima laga og litt design. Ein herlig kombinasjon synst eg!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)