søndag 24. november 2013

Til barnerommet:

Etter jul tar eg fatt på å innrede Isak sitt barnerom og eg gler meg mykje til alle valga som skal tas.

Som eg skreiv i går så holder Pikene på bryggen konkurranse der ein skal laga ein collage av eins juleønsker frå Ferm Living og ByNord, siden ein kan laga kor mange collager ein vil så slenger eg med ein til :)

Har allerede planer om å ha den kule tapeten Harlequin frå Ferm Living på Isak sitt rom, Marselius sitt rom går i blå toner så da tenker eg at eg vil laga ein annan stil på lille Isak sitt rom. 
Tenker å gå på fargane til Ferm Living i Mint og tilsette brune elementer. 


Ka trur du om mine planer?

PS: følg meg gjerne på Instagram da eg er meir aktiv der inne enn her på bloggen.

God søndag til deg
post signature

4 kommentarer:

  1. Hei! Så fin blogg du har og et nydelig hjem. Ny følger melder seg herved her og jeg vil samtidig få ønske deg ei riktig god førjulstid :)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne:) Tusen takk for at du vil følga meg, setter stor pris på kvar ein følgar!!! Kjekt du like mitt hjem. Herlig tid me er inne i nå synest eg, eg nyte tida i nytt hus og med ny baby. Håper du også får tid til å nyte tida i den ellers så travle kvardagen. Fin Fin kveld til deg frå meg:)

      Slett
  2. Elsker ferm living, så mange fine ting til både barnerom og voksenrom :P :) Gleder meg til å se hvordan rommet blir!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Kristine:) Ja ferm living har nesten ALT FOR MYE fint, hehe. Kan bli dyrt for lommeboka med så mye kjekt å velge i. Har mange idear i hovudet ang barnerommet til minsten, spørs om det blir lika bra som eg ser for meg. Gler meg jallefall til å ta fatt på det på ny året. God tirsdagskveld til deg:)

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)