lørdag 28. desember 2013

Give Away:



Hurra, eg har over 100.000 sidevisningar på bloggen, og over 1000 følgare på Instagram og feirer dermed med å gå 3 flotte kvalitets håndkler frå Lexington med ein verdi på 600kr. 

Trekning 3. Januar, så heng i. (ps: for å reposte bilde på du ta screnshot av mitt bilde)

Siden eg ikkje har så mykje tid til å legge ut nye innlegg på bloggen så vil eg anbefala dei som vil følga meg med å legga seg til følger på Instagram, der kjem det nesten daglig nye bilder. 

Denne give away`n gjeld derfor på instagram.

Vil i samme sleng sei tusen takk for alle som følger meg og min moderne stil:) 
kvar ein følgar sett eg pris på, og eg blir faktisk veldig glad for kvar ein kommentar og kvar ein mail dokke sende meg. Og ingen spørsmål er for dumme til å spør meg om, eg skal svara så godt eg kan.  

Ønske dokke alle ei fortsatt fin jul og eit godt nyttår. 

Julaklem frå meg.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)