mandag 6. januar 2014

13 dag jul:

Halleballe kor tida fyker, allerede komt til 6.januar og jula må for alvor ryddast bort.
Det seies vel at trettende dag jula så skal jule pynten pakkast ned. 
Eg har heldigvis komt i mål om eg klarer å holde døra til Isak sitt kommande rom lukka
 ( fylt av julepynt eg ikkje har fått pakka ned i esker...Mykje kjekkare å pakka opp enn ned så då går det litt lengre tid, shame on me, hehe )

 Slik såg vårt funkishus ut i Desember.

Den røde løparen kjøpte eg billig hos Europris og blei brukt i anledning min manns bursdag. 
Viktig å gjera stas på han som betyr så mykje for meg!!! 
Og ekstra koseleg å ha rød løper med fakler på da me inviterte til julefrokost for familien.


Stuå: 
( og ja eg har ommøblert for julå... 
veldig praktisk med modulsofa for ei som elske å snu om på tingene ) 


Treet var så pass høgt at me måtte bruka stige for å få pynta det ( stjernå måtte eg ha hjelp til, 
ikkje ein gang ein 5 trinnsstige hjalp til at eg rakk opp )

For dei som har følgt meg ei stund veit at eg har lagt min elsk på overdimensjonerte gjenstander, 
så då passa den stora julastjernå rett inn i min smak og min heim. 

Nok ein overdimensjonert gjenstand, denna har eg kjøpt sjå butikk service, og eg har valgt å pynta med mose for å gjera det litt meir "julete" og personlig.




Litt jul i krinkar og krokar:



  










 Jul på kjøkkenet:
På kjøkkenet bruker eg kun fargane sort og kvitt og måtte derfor laga ein ganske så minimalistisk pakkekalender til storebror. 


Julakortet 2013: 
*mormors gamle dukkevogn





PS: Allerede i morgen kan du lesa eit nytt innlegg/sjå bilder frå huset i 2014 stil. 

4 kommentarer:

  1. Hei. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt modulsofaen din? Den er helt fantastisk ! Akkurat som resten av huset!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Maria:)Tusen tusen takk! Sofaen har eg kjøpt på ei dansk nettside som heiter Kommodo, merket er Softline og Modellen heiter Noa. Og eg er faktisk enig med deg, den er fantastisk, tihii:)

      Slett
  2. lekkert lekkert lekkert... æ hiv mæ på følgelista de!
    Ha en flott dag

    Trine

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekke kjekke du da som vil følga meg. Tusen takk Trine:)

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)