onsdag 8. januar 2014

Blanke ark:

NIB ( Norske interiør blogger )
Har ein utfording gåande der dei utfordrar oss til å vise "blanke ark på kjøkkenet" 2014. 
Det er ikkje så mykje nytt anna enn ein ny stendig kalender ( til mannens fortvilelse )
Nye blomar, ein tíl Stokke tripptrapp stol og litt flytting rundt på elementer for å få det til å virka innbydande og nytt.


Eg har nok ikkje eit unikt kjøkken, men nokre av valga tror eg ikkje alle andre har, slik som krystall viftå/lampå, dei innebygde spottane ( handymannen min innfelte dei i taket, og boksen blei malt sort for å laga ein tøff kontrast ), den gigantiske Muuto lampå og den sorte skrå veggen, 
ellers har du nok sett det meste sjå andre bloggerar frå før av. 
Stendig kalenderen såg eg i eit utenlandsk interiør blad og for to år sidan var einaste måten å få tak i den i frå USA, men nå i 2014 så har det komt norske leverandørar så da blir den også allmanseie,
 akkurat som stokke barnestolane, eames stolane, Mogens Lassen kubus og bowl, Hay marmor fatet, String hyllesystemet ( heldigvis valgte eg å henga min opp "skeivt" slik at den blei litt anleis enn alle andre sin ) ferm living tørkehåndklene osv osv. 
MEN måten me velger å styla dessa "must have" tingene gjere dei heldigvis fortsatt spennande!






Sponsor denne måneden er NKI nettstudier
Å fått eit kurs på interiørskolen hadde ikkje vert å forakta, har faktisk vert litt inne på tanken om å ta noko slikt,  er litt usikker på om eg skal hiva meg rundt å begynna nå eller om eg skal venta ei lita stund, feks når ungane er begynt på skolen. 

Fin fin dag ønskes deg frå meg :)

post signature

6 kommentarer:

  1. Kjempelekkert kjøkken! :D Hvordan fungerer hetta, sånn i bruk mener jeg, er dere fornøyd? Vi har hatt den i utstillingen, og mange synes den er lekker, men tar ikke sjansen på bruken. :P

    Bittelite tips fra meg: Du har flotte bilder og en flott blogg (og ja, du kan være veeeeeldig stolt av at flere vil ta bilder av huset deres), men bildene dine er veldig små. Tror det hadde gjort seg med større bilder altså. ;)

    Legger meg uansett som følger, for her var det veldig fint! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for eit supert tips Vibeke:) fra no av skal eg legge bildene ut i større format, ( har allerede gjort det på mitt siste innlegg, finalen hos NIB) ( da noe ekstra stort for synsskyld, tihii) Eg er godt fornøgd med vifta, men det skal sies at me har bygget etter dei nye forskriftene med ekstra avtrekk og me har ekstra høgde under taket så det fungere bra sjå oss. Me fikk god informasjon hos leverandøren om at den ikkje er så effektfull som andre ventilatorer. Veldig greit å få all slik info slik at me ikkje hadde for høge forventingar. Den må vaskes jevnlig og det er ikkje akkurat gjort på ein snipp snapp snare da kullfilter osv osv må demonteres. Men den fungerer og den ser alldeles praktfull ut, den er prikken over i på mitt kjøkken synest eg. Håper dette gav deg litt svar Vibeke. Og tusen takk for at du ville følga meg, det varmer:)

      Slett
  2. Hva er den sorte rammen rundt høyskapene? Er det foringer kjøpt hos leverandør eller noe dere har bygget selv? Kjempefint og noe jeg kunne tenke meg selv da vi skal ha nytt kjøkken.

    SvarSlett
    Svar
    1. Høyskapene er bygget inn i veggen av min handyman, som er av gips og tremateriale. Overflaten er sparklet og malt i sort matt. Kjekt du likte det:)

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)