fredag 24. januar 2014

Fram og tilbake:

Takk og pris for at eg tok hensyn til at eg eeeeelsker å ommøblere da eg bestilte sofa. 
Tredje gang eg ommøblere nå på kort tid, tihii. 
Og vår modul sofa får eg mykje mail om kvar er frå. 
Herligheten av ein sofa kjøpte eg på ei dansk nettside som heiter Kommodo .
Sofaen er av merket Softline og modellen heiter Noa. 
Eg hadde aldri sett den før, så eg tok ein sjans da eg bestilte den da eg verken visste korleis den var å sitte i ( både for meg som er 163cm og mannen min som er 189cm) og korleis kvaliteten var. 
Eg har ikkje angra ein einaste dag.
 Liker også veldig godt at den har så fin bakside ( noko som få sofaer har, etter mi meining )
 i tillegg til at eg synest den passer godt inn i min moderne heim. 



Nytt på veggen er 2 stk Vee Speers bilder som eg har hatt liggande i fleire månadar  
( mannen min hater å lage spikerhull i veggen, da eg plutselig kan finne på å snu om, derfor har dei blitt liggande ) men nå fikk dei plassen til to andre bilder eg hadde hengande der frå før av. 
Vinn Vinn situasjon det der :))

Fin fin helg til deg. 

post signature

5 kommentarer:

  1. Så fint det e hos dåkke :-)
    Like stilen din så godt.
    Ha ein flotte kveld.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Susanne:) og i ligemåde, super lekkert sjå deg, og eg gler meg masse til å sjå det "live"!!! tudeluuu

      Slett
  2. Hei til deg,liker også godt stilen din.Det er en stund siden du viste bilder fra hallen deres,men jeg lurer på hvilket leverandør som har de dørene dere har?De er så enkle og fine,skal pusse opp vaskerom og hall i nærmeste
    fremtid.Lykke til med reportasje i KK,bra det blir noe moderne i ukebladene.Hilsen Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Merete:) uff ja det tek litt tid mellom kvart innlegg. Har to små sønner (3mnd og 3år) og ingen av dei er nokre sjusoverar så energien er litt lav for tida og da går det dessverre ut over bloggen. Men det kjem, eg held på med eit innlegg om epoxy gulvet av gangen ( må bare få rett info av mannen) og siden du etterlyser fleire bilder frå gangen skal eg sørge for å få lagt nokon nye med:) sett stor pris på slike ærlige tilbakelmeldinger!!! Takk. Dørene kjem frå Quick-lageret. veldig fine dører som eg aldri før har sett sjå nokon. Fin fin kveld til deg Merete

      Slett
  3. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding,eg stemme på deg.Hilsen Merete

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)