tirsdag 7. januar 2014

Grå kvardag:

Vekk med røde julekuler, småkaker og nisseluer, nå er kvardagen her igjen.
 Men kjedelig er den ikkje, eg nyt permisjonstida, og nyter fortsatt god mat og søtsaker :)
Nytt år og nye nyttårsforsetter, mitt er å væra meir tilstede, detta gjeld spesielt for mine barn. 
Det er så få timar i døgnet eg er med "storebror" som går i barnehagen, så den tida eg har med han legges mobilen vekk ( kanskje eit lite tips til mine leserar ).

Dagane er mykje grå og det er lite dagslys men inne koser eg meg med å dille og dalle, i gangen har eg laga eit lite "stoppe sted" med deilig pledd, nytt interiørblad og god gyngestol. 

På veggen heng mi nye favoritt jakke frå Norske Arnie Says: (selges blant anna sjå MIJU Oasen)
Min oppfordring er å nyta kvardagen sjølv om den ser ganske så grå ut!


PS: kjem snart eit innlegg om epoxy gulvet vårt som eg får veldig mange mailer om.


Nå er det snart kose tid med ny episode av Grey`s. 
post signature

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å lese om gulvet ;) Og mer til stede tror jeg de fleste trenger minnes på. Tenkte akkurat det samme, men en eldstegutt som skal på skolen til høsten, må jeg være flink til å ta ham litt ut av bhg- som han er litt lei av... Så i morgen når minsta har bursdag får alle fri å vi drar på "iskaffe" :) Nyt tiden i det fine kosehjørnet! sandra

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Sandra:) Håper dokke hadde ein fin dag på "iskaffe", blei nok satt pris på av eldstegutten din kan eg tenka meg. Fin fin kveld til deg og dine

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)