onsdag 29. januar 2014

I finalen hos NIB:




Snakk om å få paddesjokk da eg tilfeldigvis kom til å sjekka NIB sin heime side og såg at eg faktisk var ein av 10 finalister i utfordinga "med blank ark på kjøkkenet". 
Eg tok det veldig forgitt at eg sko havna på ei slik liste, då det aldri har skjedd før, 
og blant 126 nydelige bidrag trudde eg verkeleg at eg ikkje hadde nubbe sjans. 

Houveddommar i denne utfordinga er super kreative Kjersti Bergernsen frå Tid for hjem og permien er eit gavekort på ikkje mindre enn 10.000kr sjå NKI nettstudier
Eit kurs på interiørskolen hadde ikkje vert å forakta, tihii,
 hadde passa meg midt i blinken mellom amme øktene (er i barsel permisjon).

MEN for at eg skal vinna detta gavekortet hos NKI så treng eg hjelp i frå DEG, 
eg trenger din stemme (i morgen, frist 30.januar kl:20). Og om du kunne tenkt deg å stemt på meg gjere du det her inne: NIB. Tusen tusen takk for alle dei som tek seg tid til å stemma på meg!!!



Stor knip kjem frå:

post signature

1 kommentar:

  1. Litt av et sjokk å plutseligt se det ja, men det e så velfortjent atte ;-)
    Ha ein fine kveld!
    Klem

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)