fredag 3. januar 2014

Jula varer heilt til påske:

Ser på IG at mange har begynt å rydda vekk jula, eg er ennå ikkje komt der:) 
Siden eg har ein minimalistisk stil og ikkje så mykje dill dall ellers så synsest eg det er ekstra koseleg å pynta til jul, eg har ikkje overdreven pynt men i dessa mørke tider synest eg det er litt ekstra koselig med adventstaker i vindaugene og eit pynta juletre med røde kuler på. 

Men på kjøkkenet ødelegger eg ikkje den sort kvite stilen, den prøver eg å holda sterkt på. 
Men jul blei det på kjøkkenet også. Mitt nyaste tilskudd er denne string hylla ( som eg venta på i 2mnd) og ønska meg kontrast med svarte sider og kvite hyller for då blir hylla meir synlig.
 Og for å gjera det litt meir spesielt ( for dei fleste interiør elskerar har jo ei string hylle) så hengte eg den "skeivt" opp, dette for å gjera det litt meir spennande og for å følga rommets vegger/tak. 
Og med litt hjelp frå mannen i huset så fikk eg hylla i samme grad som veggen.

På hylla har eg stilt fram nokre av mine favorittar for tida
House Doctor stjerne
J U L lysestaker frå Living
Design letters frå Arne Jacobsen
Skål fra Jonathan Adler
Kubus 4 Mogens Lassen
Gamle bøker som eg har spraya kvite
Og eit dødningsskalle hode.



post signature

8 kommentarer:

  1. Nydeligt hus du har, og for ein god smak;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kjersti:) alltid kjekt å få sånne tilbakemeldingar!!! Ønske deg ei god ny uka.

      Slett
  2. For ein flott blogg! Nydelig, tøfft hus :) Men eg syns det er litt slitsomt/vanskelig å tyde skrifttypen du har valgt....
    Helen S.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Helene:) takk for kommentaren:) kjekt du liker huset! Nå har eg forandra skrifttypen, håper du synest dette blei bedre, og tusen takk for at du sa i fra det setter eg pris på. Fin ny uke til deg.

      Slett
    2. Så bra! Nå er d mye enklere å lese :-) Følger deg videre. Fantastisk hus altså!
      Helen S.

      Slett
  3. Hei :-) eg lurer veldig på hvor du kjøpte den hvite sting hyllen med svart på siden?:-)

    Mvh Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Eva:) String hylla bestilte eg gjennom InDesign i Haugesund. Er blitt ganske populære desse hyllene, men for å gjør den litt spesiell valgte eg å bestille sorte sider og kvite plater. veldig fornøyd med det valget. Håper svaret mitt var til hjelp. MvH Ann Helen

      Slett
    2. Tusen Takk for svar :-) og takk som dele bilder av ditt vakre hjem :-)

      Mvh Eva

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)