torsdag 23. januar 2014

KK på besøk:

Siste uke var eg så heldig å få besøk av to skjønne damer fra bladet KK. 
Ikkje mindre enn 4 forskjellige forlag tok kontakt med meg på ei og samme uke med ønske om å laga ein reportasje ( ganske stolt, og det er vel lov? ) 

Dessa 2 flotte damene kom fykande frå Oslo for oppdraget, det var ein veldig lærerik dag og litt slitsomt for ei hjemmeværende mamme der dagane er heilt ulik denna dagen her. 
Push-up BH, sminke, hold-in strømpebukse, reine klær og eit nyvaska hår, 
og ikkje minst eit ryddig og reint hus. Detta er egentlig stikk motsatt av min vanlige kvardag, hehe. 
Å se dessa damene i sving inspirerte meg, og å få lov å væra med å sjå korleis dei brukte mine gjenstander og korleis dei tenkte når dei stylet heimen min var veldig interessant. 

Både grue og glede meg (aller mest GLEDE) til å sjå heimen min på trykk i Norges største kvinneblad. 
Ein har liksom alltid janteloven liggande i bakhode om det er godt nok. 
Kan stilen MIN væra til interesse for folket der ute?




Og det er ingen fare, eg gir ganske så sikkert beskjed når bladet er på plass i butikkhyllene:) tihii

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)