onsdag 12. februar 2014

Epoxy gulv:

På høg tid at eg skriv eit innlegg om vårt epoxy gulv da eg får nesten daglig mail med spørsmål om det. Misforstå meg rett, eg synest det er kjempe kjekt med mailer og kjenner meg litt stolt når folk spør meg til råds, men å væra hima i barselpermisjon betyr ikkje nødvendigvis at eg lever eit slaraffen liv, tvert om. Får dårlig samvittighet når det tar tid å svare på mail. 
Anyway her kjem svar til dokke alle ( men for all del bare send mail om du lurer på noko meir )


1.) Kan ein legga epoxy sjølv: Nei det vil eg sterkt fraråda, med leigte inn EBB overflateteknikk til å legge det.


2.) Kva koster det ca: 600kr pr kvm pluss moms.


3.) Korleis er det å holde reint: Super lett å både vaske over og støvsuge. 
Spesielt enkelt sammenligna med fliser som har fuger.


4.) Fornøyd med fargen: Me har valgt ein grå farge og den er eg veldig fornøgd med, nokre av dokke skriv at dokke ønske kvit, etter det eg har hørt så vil eg ikkje anbefala det da det er stor fare for at den vil gulne voldsomt. Me har ein blank overflate da det viser lettare flekker enn ein matt overflate. 


5.) Viser riper lett: JA, så me har ein "regel" for alle besøkande om at ingen får lov å ha sko på inne. Ein liten stein under skoen, eller ein stiletthel der spikeren er kommen gjennom gir voldsomme merker. NB: får ein riper og merker i gulvet så går det ikkje vekk, men ting er til for å brukast og nokre merker blir det uansett kva slags gulv ein velger. 

PS: skjult garderobe på 7kvm. Innredning frå Ikea. Veldig kjekt å ha så pass stor garderobe i hallen som skjuler jakker, sko og barnevogn både til oss sjølv og gjestene. Eg synest det gir eit ryddigare uttrykk å få "rydda" vekk uteklærne frå inngangen på denne måten.



6.) Er det glatt: Ja det er nok litt glattare enn andre gulv som feks parkett, men eg har enda hatt tilgode å dette på det sjølv etter å ha budd her eit år. Men eit lite tips er å ha ei matte ved inngangen slik at ein slepper å risikera å gå på trynet når ein kjem inn med feks snø under skoene.


7.) Erfaring med betong gulv: Me har betong gulv i kjellerstua, mannen min har slipt ned betongen og hatt blank epoxy over. Dette er også ganske så tøft, det er meir liv i betong gulv da strukturen av steinen kjem fram. Det viser mykje mindre riper i betong gulvet enn på epoxy gulvet. 






 Eg kunne tenkt meg å høyrt kva du synest om dette innlegget!!! Gav det deg svar på det du lurte på ang epoxy gulv, hvis du har fleire spm så skriv det gjerna i ein kommentar under her.


post signature

12 kommentarer:

  1. Supert innlegg!♡ Hvordan er det å ha epoxy på badegulvet tro? Har IKKE lyst på fliser..

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt du likte innlegget Rita. Det er velegnet til bad men vær obs på at det kan være glatt i forhold til dusj.

      Slett
  2. Inger-Lise Lillerovde12. februar 2014 kl. 23:33

    Kjekk info! Vi skal ha epoxy på stue og kjøkken i vårt nye hus, dette er i andre etasje, og vi har da ikke betong som underlag. Har du noe erfaring med dette? Vi har fått anbefalt dobbel gulv-gips, men føler oss litt usikre. Og synes det er vanskelig å finne info om dette.. Hvar har du forresten i trappetrinnene? Takk for svar om rekkverket :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har eg svart deg på mail Inger-Lise:)

      Slett
  3. Kjempebra!! Er lite info om dette på nett, så kjekt at noen legger ut erfaringer :) Vi så på gulv i dag, og vurderer et slags epoxybasert venyl-gulv. Mykere å gå på og slipper å støype først..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tilbakemelding Sandra:) Eg fant heller ikkje særlig info om epoxy når me skulle bygge så da kunne me ikkje annet enn å hoppe i det. Men eg deler gjerne erfaring og tips da eg veit kor frustrerande det er å ikkje få svar på sine spørsmål.

      Slett
  4. Dette var veldig fint!! Vet du hvilken farge, det vil si fargekoden på gulvet? Er det en av RAL fargene?
    Vi skal legge epoxy gulv, men synes det er vanskelig å bestemme oss for farge....

    SvarSlett
    Svar
    1. Halloooo. Dette var da veldig sløvt av meg, denne kommentaren har visst gått meg hus forbi:( beklager dette.
      Har dessverre ingen fargekode på gulvet da eg kun fikk hjem noen fargeprøver der det ikkje var oppgitt noko nummer/navn. Men det eg husker er at det er den lyseste av dei to grå fargene. Vil anbefale deg å evt ringe EBB Overfalteteknikk på tlf: 92029000.
      Håper du har funnet ut av det, hvis ikkje nøl ikkje med å ta kontakt med meg igjen.
      Mvh Ann Helen

      Slett
  5. Dette epoxygulvet var utrolig fint. Har du noe navn/nummer på dette gulvet? Har du erfart om glansen har blitt dårligere?

    Liker stilen din utrolig godt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann. Så kjekt at stilen min falt i smak sjå deg:) Har dessverre ingen fargekode på gulvet da eg kun fikk hjem noen fargeprøver der det ikkje var oppgitt noko nummer/navn. Men det eg husker er at det er den lyseste av dei to grå fargene. Vil anbefale deg å evt ringe EBB Overfalteteknikk på tlf: 92029000.
      Glansen er fortsatt bra MEN det skal seiast eg det er ein del riper i det da me har 2 livlige små gutter som kjører med traktorer og gravemaskinleker fram og tilbake i gangen dag lang,hehe. Men eit hus er til å leve i og litt merker må ein rekne med så det gjere meg ingenting (Ps: ripene sees kun i dagslys).
      Håper mitt svar var til hjelp.

      Slett
  6. Så flott at du deler dine erfaringer! Vi pusser opp kjelleren og skal legge nytt betongulv etter vi har pigget det. Vurderer å gå for epoxy i steden for tregulv eller fliser. Jeg trodde at et stort sett bare det var anbefalt å legge epoxy på faste underlag som betong. Hvilket underlag har dere i 1. etg under epoxygulvet? Har dere varmekabler under?
    Nydelig hus! :)
    Mvh Anniken

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anniken:)
      Heilt rett i det du sier med at epoxy er anbefalt oppå betong, og det er det me har som underlag og ja me har varme kabler under:) Nå i sjøhuset prøver me sjølv å male rett på betongen. Eg er så fan av kvite gulv og vil ha eit litt tøffare uttrykk på sjøhuset så her har handymannen min pusset ned betongen i fleire lag for så å male med kvit farge ( noko som faktisk ikkje er anbefalt pga falming). men me tar ein sjanse og xfingrane for at det går bra:) bilder blir lagt ut. Og takk for fin tilbakemelding Anniken.
      Fin ny uke til deg ønskes frå meg.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)