tirsdag 11. mars 2014

Barnedåp:


Sjarmtrollet vårt har blitt 4mnd og det var på høg tid han skulle døpast. 
Eg tenkte eg sko dela med dokke leserar korleis eg pynta og laget det til. 

Når eldste gutt skulle døpast laget eg invitasjonane og takkekorta sjølv, det var ei tid da eg elsket å scrappe, men denne gang veit eg bedre og det er å betale for fritid, hehe. Så med ein fotoshoot i trappa og nokre få tastetrykk så var invitasjonen i boks. 
Eit nattbord brukt som rekvisitt, det er kun fantastien som setter stopper. 
Bruk dei tinga du har i heimen så sparer du mykje peng.



Eg elsker verkeleg å pynte bord, men kva skal ein velga ute i jungelen av bordkort, servietter osv. 
Ved jul så knekte eg koden på å bretta stjerner, så siden eg ikkje hadde sett stjerner brukt som bordkort før så måtte eg jo prøva meg på det, ikkje mindre enn 21stk blei bretta. 
Noe uklart om det var ein god ide da dei første tok over 30min å bretta, men så fikk eg blod på tann så da gikk det radigt, tenkte så som så at det er mykje kjekkare å sitta å laga til fine bordkort enn å sjå på søppel på tv. Serviettane bretta eg som "pope" sjå video her. 
Valgte også å bruke silke bånd som "løper" isteden for dei tyll løperene som så mange har brukt før. 
Eg er litt slik at eg vil ha stikk motsatt av det alle andre har. 
Blomstene blei billige, laga av ei plante Hortensia oppi nokre gamle 
glassvaser som eg hadde liggande etter bryllupet vårt.
Eg er ikkje så fan at så mykje pynt rundt etter, men på ein slik dag synest eg det lov å pynte 
litt ekstra så da fant eg fram ei gammal vogn som eg har scrappet for ei stund tilbake.



Eg er så heldig at som har ei heilt fantastisk venninna som sydde fødsels tavle til dåpsbarnet, 
den måtte selvfølgelig visas fram på ein slik dag. Barnehode er fra Bolia.


Me valgte å ha dåpen heima og flytta kjøkkenbordet inn i stua. 
Pompoms hengt opp i lampa som eg har designa, 
dette for å laga det litt festligare enn ein vanlig kvardag. 




Å kokkelere eg langst i fra mi sterkaste side, men sta som eg er så ville eg vertfall prøva meg på cakepops (aldri meir....mykje tid og søl for lite) og heimalaga dåpskake (veldig vanskelig å få sukkerpastaen til å sjå fin ut, så ikkje sjå nøye på bildene). Cupcakes og popcorn er nokre slagerar sjå dei yngste, og for å gjera det litt meir innbydande så hadde eg popcorn i muffinsformene og printet ut "etikett", er ikkje så mykje som skal til for at det skal sjå fint ut, og ikkje minst så ser ein ein rød tråd gjennom det heila ved å kun bruka utvalgte farger.




Og etter mykje kaker og sukkerier vart det liv i leiren, her eit bilde knipsa i farten.

post signature

2 kommentarer:

  1. Hei til deg,må sei du fiksa bord og kaker kjempefint,inn med bord og stola,det er jo slik det blir kjekt på ein sånn
    dag,heilt topp syns eg.Hilsen Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt det falt i smak sjå deg Merete:) og takk for tilbakemelding,det varmer meir enn du aner. Fin fin kveld til deg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)