mandag 24. mars 2014

L.O.V.E love warriors:

Åååååå det er så mykje eg ønsker meg ute i den store interiørverden
 men fornuften seier stopp, her må det prioteras andre ting.
 Så da eg ikkje kan kjøpe alt eg vil ha så må eg vera kreativ å bruka det eg har, 
denne gang så har eg ikkje brukt mangen kronene, 
kun nokre få kopi ark og litt blekk gjorde til at eg fikk meg fine nye "bilder" på gjestetoalettet. 

Og siden eg alikevel hadde hatt problem meg å valgt meg ut eit av bildene til Love Warrior
 så meiner eg at eg klarte å løyse denne maksimalt med å skrive ut alle dei eg liker 
og bruke minst mulig peng, tihiii:) 


post signature

1 kommentar:

  1. Knallfine dei bildene :-)
    Her e o litt shoppestopp, og heller finna fram det me har, evnt gi dei tingene ein makeover eller no :-)
    Litt greit det o innimellom.
    Ha ein fine kveld!
    Klem

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)