søndag 23. mars 2014

Tommel opp for fiskemiddag:

Fisk må ein ha, og det kan fort gå i det samma gammla
 så å prøva ut plukkfisk var ein suksess både for liten og stor.


* Adams plukkfisk med baconstrøssel og mandelpoteter. 
ToppMat/Adams Matkasse som står for oppskrifta

Kjenne eg synest det er utfordrande å få middager til å sjå delikate ut på bilder, 
har her prøvd så godt eg kunne. 
Gullbestikk frå Kremmerhuset og trefat frå Vakrerom. 

Har du lyst til å prøve ut ToppMat så kan eg gi deg ei gratis fruktkorg og -50kr i rabatt, skriv inn Modernestil under rabattkode.
post signature

1 kommentar:

  1. Heisann:) Sitter her fra morningen å titter litt rundt etter nye blogger og ny inspirasjon. Nå skal jeg se litt i din blogg, ser bra ut. flink du er! La meg til som følger på bloggen din, vet hvor vanskelig det er å få følgere å bli kjent i denne blogg verdenen. Håper du ser innom meg også å legger deg til som følger hos meg. :)
    Håper du får en fin dag, nå skal jeg kose meg i interiør verden å drømme meg litt bort :) Klem

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)