tirsdag 18. mars 2014

ToppMat:


Heldige meg som skal få lov til å prøva ut ToppMat/Adams Matkasse nå i nokre uker. 
Eg gler meg til å oppdaga nye smaker og oppskrifter.

 For dei som ikkje allereie har fått det med seg så er eg ikkje nokon mesterkokk, langt der i frå. 
Eg er ikkje kreativ på kjøkkenet og lager middag kun fordi familien må ha mat.
 Sjølv om eg ikkje liker så godt å lage mat så ELSKER eg å spise den, hehe:) og eg er veldig opptatt av sunn og god mat. Kvar morgen lager eg til frokost i hyggelige omgivelser på kjøkkenet
 (tente lys og mykje godt pålegg) og kvar ettermiddag samles heile familien rundt middagsbordet og da er det ikkje lov å ha mobilen med seg, å sitta rundt bordet er for meg kvalitets tid, da har eg både mann og barns fulle oppmerksomhet og eg får da svar på korleis dagen deiras har vore. 
Men å finna ut 6 dagar i uka kva ein skal ha til middag er ein utfording synest eg (og ja eg veit det er 7dager i ei uke men på søndagane inviterer me oss alltid ut til svigers på middag ). 

I dag var det ein heilt anna energi på kjøkkenet, eg dansa og sang for meg sjølv, tro det eller ei, 
det verken låt fint eller såg bra ut, tihiii:) 
 Å gå å handla i butikken med to små unger, den eine som tror han kan smake på alt og han andre som tilfeldigvis alltid vil ha pupp er ein utfording, så da seier det seg sjølv at å få alle matvarene og oppskriftshefte levert heim på døra passa meg perfekt.

Idag valgte eg å testa nysteikte salsicciapølser med ovnsbakte rotfrukter, sennepsdressing og bulgur. 
For meg hørtes alt detta heilt gresk ut og da eg såg det sko vera "middels" vanskelig å lage så tenkte eg mitt, men jaggu meg så tok det mykje kortare tid enn eg trudde og eg fikk faktisk tid til å støvsuge før maten kom på bordet ( så god tid hadde eg beregna ) og det var lett å lage og smakte ufattelig godt. Egentlig er eg ikkje så fan av pølser men dette var skikkelig pølser med mykje smak i frå Stavangers eldste firma Idsøe. 

Eg oppdaga også noko heilt nytt som eg aldri før har verken smakt eller kjøpt og det er Pastinakk, det er så gale at eg faktisk måtte google den for å finne ut korleis den såg ut, hehe:) Pastinakken i lag med gulerot og rødløk blanda med salt og pepper i olivenolje bakt i ovnen smakte himmelsk. I dag inviterte eg faktisk mor mi på middag, som er den aller beste på å lage mat. Og det falt i smak sjå alle 3 til og med triåringen likte maten! For dokke som leser dette vil kanskje tro eg er kjøpt og betalt for å seie det var så pass bra, men det er eg ikkje, her skulle eg få komme med mine egne meininger og være ærlig. 


* Det smakte 100 ganger bedre enn det ser ut, ha det i bakhode at eg er amatør på kjøkkenet. 

* Bilde av frukta eg fikk levert på døra.


Blei DU nysgjerring på kva dette er så sjå her på ToppMat sine sider.
Og har du lyst til å teste det ut ( ingen bindingstid) så får eg lov å gi DEG som lesar ein gratis fruktkasse v/første levering og 50kr i rabatt. Denne rabatt koden er: Modernestil
den skrives inn i feltet "rabattkode" på nettsiden deiras.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)