onsdag 2. april 2014

Ja takk til fisk:

Ny ladning frå flinke Adamsmatkasse. 
Til min store glede så inneholder menyen denna uken 2 fiskemiddager. 
I dag prøvde me ut røkt blåkveite med sitron og persillesaus, kokte poteter og råkostsalat. 
Den retten var ein inner tier :) Ser kanskje ikkje så deilkat ut men smakte fantastisk. 



Det er synest er så bra med Adamsmatkasse er at dei anvender kun norsk fisk, 
rett fra norske fiskemottak. Eg kjenne eg stoler ikkje lengre på kvar den frossne fisken ein finn i frysediskene hos matvarekjedene kjem frå. 
Eg er opptatt av at maten eg serverer skal vera ferskast mulig, 
og det føler eg Adams matkasse er god på. 
post signature

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med et kjempe lekkert og fantastisk hjem i serien SMAK på H-Tv......kjempe koselig program!!! :) Du har det helt fantastisk og unikt. Dere har vært så flinke! Klem Ann Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå kor kjekk du er Ann Elin:) tusen tusen takk. Og eg gler meg til å sjå heimen din. Fin fin helg til deg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)