tirsdag 1. april 2014

Middag for familier med små barn:

Adamsmatkasse har 2 forskjellige mat kasser. Ein orginal og ein barnemat. 
Sist uke valgte eg å prøva ut barnematkassen. 

På menyen var det: Blekkspurtpølser med potetstappe, agurksaus og tomatsalat
Purreløkkremet laks med aspargesbønner og fullkornspasta og
 Adams Chicken Nuggets med sursøt saus, nykokt ris og grønnsaksstaver. 

*Adams Chicken Nuggets med sursøt saus, nykokt ris og grønnsaksstaver. 

Alle rettane var veldig enkle å lage. Me likte spesielt godt purrløk kremet laksen, 
den fikk bein å gå på for å sei det slik. 
Alle rettane var så pass lette å lage til at her kunne 3åringen få væra med, noko som han synest er super stas. Men siden eg har ein gutt som er vant til å spisa alt han får servert så vil eg heller fortsetta med orginalkassen da eg syntest den var den som passet vår familie best. I orginalkassen var det mange rettar som eg aldri før hadde laga og mange nye smakar som falt i smak sjå heile familien.

Har DU lyst å prøva ut Adamsmatkassen så kan du som lesar av denne bloggen få ein rabattkode som gir deg 5% på første levering og ein gratis fruktkasse på levering nr.2
Skriv inn modernestil under rabattkode.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)