mandag 7. april 2014

Min unike bildevegg:

Nå har me budd i huset i over 1år 
og ennå har eg ikkje fått på 
plass alle bilder som eg 
vil ha på veggane. 

Nokon fordi eg ikkje finn den rette plassen og 
nokon som eg ennå ikkje har fått på lerret ennå. 



Veggen på kontoret har eg lekt meg med gamle bilder av meg som liten,
 første ferien i lag men mannen min (campingtur, i eit telt som me nesten ikkje fikk opp, hehe) 
av mi aller bestevenninna, bryllupsbilde, bilder av sønnen vår, fagbrevene vår, 
eit kort som har eit tøft hunde motiv men med enda finere tekst bakpå,
 nokre bilder frå ein reklame katalog og nokre ord som eg har printa ut sjølv. 
Denna veggen er min heilt unike bildevegg. Og eg vil med detta bildet bli med i NIB sin utfording
 i lag med Fotoknudsen om å visa foto i interiøret.

Sjå her om du vil sjå korleis andre har innreda med foto.

Då ønske eg deg ei fin ny uka.
Knip

post signature

3 kommentarer:

  1. Bare elsker denne veggen din med alle de stilige og fine blandingene av bilder etc.:) jeg er på gang med noe jeg også, men det tar tid:) hi hi.... Nydelig bidrag så jeg ønsker deg mye lykke til!!! Stor og varm klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Kul bildevegg!!
    Tøft og personlig, digger det - lykke til ♥

    SvarSlett
  3. Sånne vegger like eg :-) Flott bidrag!!
    Eg hadde planer om å bli med i nib utfordringen eg o, men eg har begynt påskeferien tidligt :-)
    Ikkje heilt på det kreativa nivået akkurat nå, har hatt og vært i 5 selskap den sista ukå!!
    Men godt med det som e gjort :-)
    Flotte helg te deg!!
    KLEM

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)