søndag 4. mai 2014

5års bryllupsdag:


Det dirrer
en liten tone
av lykke
i mitt hjerte.
Den lyden så stille
i øm harmoni
Gud la denne
tonen evig
dirre der inne 
og minne meg om
det vakreste
av alt -
om kjærlighet.
                                   Einar Pedersen
Innbydelsen var eg den gang da veldig fornøgd med,
 i dag hadde eg nok laga den annleis da det finnes vanvittig mykje fint å scrappe utstyr.

2.Mai hadde me 5års bryllupsdag. 
og det er da Tre bryllup.

1 årPapir bryllup15 årKrystall bryllup
  2 årBomulls bryllup20 årPorselens bryllup
  3 årLær bryllup25 årSølv bryllup
  4 årBlomster/Lin bryllup30 årPerle bryllup
  5 årTre bryllup35 årKorall bryllup
  6 årSukker bryllup40 årRubin bryllup
  7 årUll bryllup45 årSafir bryllup
  8 årBronse bryllup50 årGull bryllup
  9 årPil/Keramikk bryllup55 årSmaragd bryllup
10 årTinn bryllup60 årDiamant bryllup
11 årStål bryllup65 årKrondiamant bryllup
12 årSilke bryllup70 årJern bryllup
12½ årKobber bryllup75 årAtom bryllup
13 årKnipling bryllup80 årPlatina bryllup
14 årElfenbens bryllup90 årGranitt bryllup

For 5år sidan så var blogging ikkje så utbrett som i dag, og Instagram fantes ikkje den gangen. 
I dag er det mykje bra inspirasjon å finne der ute på nettet, eg leita lenge etter inspirasjon når eg planla bryllupet vårt men fant fort ut at eg måtte væra kreativ å finne på egne løysningar. 

Eg tenkte eg sko dela med dokke litt bryllups inspirasjon. 
 Eg begynner med å vise innbydelsen. Den bør stå i tråd med resten av bryllupet.
 Eg hadde allerede da bestemt meg for å ha varmer tonar og gull. 
Brudekjolen min var i fargen Ivory så da måtte eg passe på at alt stod i stil. 

I morgen viser eg vårt eksempel på Kirke program.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)