tirsdag 6. mai 2014

Bordkort/bordpynt bryllup:


Sjølve bryllupsfesten blei feira på Quality Hotel & Resort,
 hotellet som me og gjestene budde på den helga. 
Valget blei dette hotellet da dei var best på service, mat og pris.
 Og dei hadde dei finaste lokalene syntest me. 

Eg hadde eit stort ønske om å ha runde bord da dette gjør det lettare for gjestene å prate sammen. 
Meir sosialt enn langbord, lettere at fleire får delta i samtalen rundt bordet. 
Å sette opp bordplassering er ikkje det enklaste, her må ein kjenne godt til gjestene, for det er trossalt mange timer ein sitt til bords og da er det viktig at praten går lett rundt bordet. 
Me valgte å ha 9 runde bord, oss sjølv og foreldre/besteforeldre på eit lang bord. 
Følte denne løysningen blei veldig bra. 
 Syntest også det var veldig vanskelig å sette ei grense på kor mange ein skulle be i bryllupet, 
kunne glatt ha invitert hundretalls men me valgte å gå for dei vennen me faktisk var med, 
og den slekta me hadde kontakt med. 



Det er vanlig at ein "dinger" i glasset med bestikk når ein vil at brudeparet skal kysse. 
Eg fant nokre kjempe søte små klokker og valgte at gjestene heller skulle ringe i dei. 
Dette gjorde eg både for at det var dekorativt og sleppe uhell med knuste glass.

 Bordkort er aldri enkelt, og eg leita lenge for å finne akkurat dei eg ville ha. Noko eg aldri hadde sett før var denne varianten som me forma som ein stol laga av korkar frå gamle champagne flasker.

Noko anna eg datt over var desse love hearts`ene som hadde teksten "just married". 
Min mann er stor tilhenger av Love Hearts så dei falt i god smak både hos han og gjestene. 
Og ikkje minst dei aller yngste gjestene :) Syntest også at eksa til love heartsene var dekorative og fine til å ha på bordet.

* har fortsatt eit lite lager med desse, men er redd dei har gått ut på dato.... Såg ikkje så appetittlige ut etter 5år.




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)