torsdag 22. mai 2014

DIY marmorfoile:

Vil ha, vil ha, VIL HA. Så mykje nytt eg kunne tenkt meg men å bruka det ein har frå før av er økonomisk, miljøsparande og ikkje minst inspirerenade å sjå korleis eit møbel kan forandra seg til noko kult og eget. 

Der me budde før var det brukt ein del tre sorter, noko eg har fått litt opp i halsen. 
Ein god del av møblene me hadde i den tidligare leiligheten blei med på flyttelasset og har vert plassert i kjellerstuå. Som eg enda ikkje er 100% fornøgd med....
Alltid nokon planer. 
Nå har eg heldigvis fått gjort noko med bordet
 ( som eit familiemedlem først trudde var ein fotskammel på grunn av den lave høgden, tihii ) 

Marmorfoile frå Panduro kjøpt hos Trendhuset Haugesund har blitt brukt. 
Anbefaler å vera 2 stk når det skal påføres. Gjerne i lag med ein som er stødig på handa og nøyen
 ( altså ikkje meg med andre ord )
Siden folien ikkje er breiere enn 45cm så måtte me skøyta den, det gikk overraskande bra. 
Husk å bruk eit skarpt knivblad til å kutte endane.


BEFORE:



AFTER:






post signature

6 kommentarer:

  1. Det ble kult ja!!
    Trodde man måtte ha hvitt underlag jeg... men tydligvis ikke:))
    Da må jeg nok avgårde og kjøpe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk du:) Neida det gikk faktisk veldig fint. Men me valgte å overlappe litt slik at treverket ikkje skulle vise gjennom, kan evt male ei smal stripe akkurat der dei skøytes. Lykke til, gler meg til å sjå kva du skal "forvandle"!!!

      Slett
  2. Blei kjempe fint :-D
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå du e nå vel kjekke vel ;) Tusen takk Elisabeth.

      Slett
  3. Så utrolig stilig det bordet blei,har alle Panduro butikker denne folien?Om ikke,så kan de vel skaffe den.Hilsen Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Merete:) Ja alle panduro butikker tror eg skal ha denne. Prøvde først å få tak i den i Bergen men der var dei utsolgt. Har blitt kjempe populære. Snille damene oppe på Trend Huset i hgsd bestilte den inn til meg. Skader ikkje å høre Merete om dei har inne.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)