lørdag 10. mai 2014

Eit "hett" reise tips:


Etter nokre dagar med tips og råd om bryllup så tenkte eg det passa fint å gi dokke eit HETT tips om ein heilt fantastiske plass.
SANTORINI.

Eg har vert i mange land men ingen plass i heile verden slår minnene frå denne turen.
 Dette er ei gresk vulkanøy som ligger i cykladene i Hellas.  
Me valgte å kombinera denne turen med shopping i Athen  i nokre dagar for så å ta båten til Santorini, ein perfekt ferie for par ( tror ikkje eg vil anbefala å ta med barn på ein slik tur ).


Alle bildene er tatt av meg. Og det er faktisk så ufattelig fint som du ser på postkorta 
med dei kvite bygningene og dei knall blå taka.

"Red Beach": Stranden er kjent for sin røde sand som kommer av vulkanen. Stranda er ikkje stor, 
og man ligger tett, men her det fint å snorkle og vannet er krystallklart. 

Eine dagen booket me oss på tur med denne catamaranen.
 ( tok ca 8 passasjerer i tillegg til fullt mannskap/kokker). 
Veldig flott opplevelse. Gikk i land på ei lita øy rett utenfor Santorini. 
Der du ser det er brun/rød sjø badet me, 
dette var ein plass der ein kunne kjenne det bobblet 
og var ekstra varmt ettersom vulkanen fortsatt er aktiv.


Me budde på Aqua Luxery suites, eit lite hotell som kún har 5 suiter. 
Den me hadde heitte Aqua Exclusive suites og var på 90m2. 
Kan anbefala å reise her litt utenom sesong for å få det litt rimligare.

Aldri før har eg følt slik luksus som på denne ferien. Ingenting kan måla seg med denne utsikten. Servicen på detta "hotellet" var toppers, egen buttler som kom når me ringte til han.
 Frokost servert på terrassen når me ønska og ein to etasjers leilighet. 
Eg måtte meir enn 1 gang klype meg i armen for å kjenne om dette var sant. 

Kjøkkenet:

Stuå:

Soverommet i 2.etg ( var eit i 1.etg også ) 

Utsikten frå soverommet i 2.etg
Å våkna opp og lukke opp vindauga til eit slikt syn er utrolig.

Vår egen terrasse til leiligheten.
Vår noe urolig da kvelden kom og eg visste at "hotellet" hang utenfor ei klippe med tanke på at vulkanen fortsatt er aktiv. Sjølv om siste utbrudd var i 1950 så var eg litt nervøs. 
Men ein kan ikkje anna enn å leve i nuet og på den turen nøyt eg det til det fulle!!!!!


Jaquzien som hørte til leiligheten. Disponibel kun til oss. Heilt sjuk luksus. 
Og prisen var ikkje så avskrekkande som det kan sjå ut som. 

Håpe dette var interessant.
post signature

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Dette så utrolig deilig ut, noe jeg kunne tenke meg selv. Lurer på hvordan dere bestilte reisen? Booket dere alt av flybilletter, båt fra Athen, hotell osv selv? Har du eventuelt tips om hotell i Athen, hvor lenge man bør være der, ting å gjøre?
    Hvordan er det å bo der dere bodde i Santorini, var det langt til resturanter feks?

    Håper du kan ta deg tid til å svare :-) Nydelig blogg, og et superlekkert hus du har!

    Mvh Oda

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Oda:) Så kjekt det inspirerer, ein forglemmelig tur som eg så veldig gjerna håper eg får oppleve ein gang til!!!! Reisen bestilte me sjølv via booking.com. og andre nettsteder. Hotellet i Athen heter Novus, på taket er det badebasseng og utsikt til Akropolis. Eit lite hotell med trendy og reint. Ligger midt i hjertet av byn, store shopping sentrer ligger rett rundt hjørnet. Men Athen er kjent for mye kriminalitet så me tok mye taxi. Mange fine resturanter i gamle byen. Vil anbefale å ta ein guidet buss tur, da ser ein alle kjente steder. Og ein tur opp til Akropoils. Me reiste i August og det var ganske så varmt, var i Athen ca 4dager og det holdt for min del. Fikk shopping og storbyliv samt se ein rekke kjente steder. Suiten me bodde i i Santorini låg perfekt til. kun 15min gå tur ned til ein rekke resturanter og ca 30min til houvedstaden.

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)