fredag 23. mai 2014

Give Away:

På tide å ha ein give away som takk for alle fine følgerar. 

1stk The paper bag &
1 rull med marmorfoile. 

For at dette skal bli ditt må du følge meg enten på blogg eller på Instagram
 og reposte dette bilde med link til IG konto @moderne_stil 
eller bloggen modernestil.blogspot.com

Trekning: 8. Juni 

For tips korleis ein kan bruke marmorfolien sjå gårsdagens blogge innlegg. 


Tydligvis veldig populære desse papirposene for det gikk over 1mnd før eg fikk dei i posen etter bestilling, og da vil eg selfølgelig gi ein slik vekk til ein av dokke følgerar.
 Marmorfoilen gikk også som varmt hvete brød så her har eg også stått på venteliste,
 gøy å kunne gi vekk slike tøffe ting :)

*Husk å legg igjen ein kommentar om du vil bli med.



post signature


2 kommentarer:

  1. Bedre sent enn aldri ;-)

    Leser gjennom bloggen din nå, guuuri så lekkert og så flink du er! Digget palmene ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du meiner det Ida:) det varmer meir enn du aner!!!

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)